ساکت الهامی موفق شد دومین قهرمانی خود در جام حذفی را به دست بیاورد.

نساجی

به گزارش همشهری آنلاین دو تیم نساجی مازندران و آلومینیوم اراک در بازی نهای جام حذفی و در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تنها گل مهرداد عبدی به سود نساجی به پایان رسید تا شاگردان ساکت الهامی قهرمان این جام شوند.

در نیمه اول این دیدار آلومینیوم بسیار بهتر از نساجی ظاهر شد و دوبار توسط محمدرضا آزادی تیر دروازه نساجی را به لرزه در آورد. در ادامه باز هم این آزادی بود که روی یک ضربه آزاد شوتی سرکش راهی دروازه نساجی کرد که واکنش عالی حقیقی مانع گلزنی آلومینیوم شد.

در نیمه دوم اما نساجی کار را بهتر آغاز کرد و روی یک ضربه ایستگاهی موفق شد با ضربه سری زیبا دروازه آلومینیوم را باز کند.  شاگردان مهدی رحمتی بعد از این گل سراپا حمله شدند اما در نهایت موفق به جبران گل خورده نشدند تا ساکت الهامی بعد از قهرمانی با تراکتور این بار اولین جام معتبر در تاریخ باشگاه نساجی را برای این تیم به ارمغان بیاورد.

ترکیب نساجی مازندران:

علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی بیگی، حامد شیری، شاهین طاهرخانی، ایوب کلانتری، مهرداد عبدی، مسعود شجاعی (45-محمد قربانی) ، حسن نجفی ( 76-متین کریم زاده)، مرتضی منصوری (82-امیرمهدی جانملکی)، رضا جعفری (76-عرفان گل محمدی)، عبدالکریم اسلامی (45-صابر حردانی)

سرمربی: ساکت الهامی

ترکیب آلومینیوم اراک:

حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، رامتین سلیمان زاده، مصطفی احمدی (71-امیر نوری) ، محمد علینژاد، علیرضا نقی زاده، پوریا آریاکیا، محمدرضا آزادی، میلاد فخرالدینی، اسماعیل شریفات (65-مهرداد بایرامی) ، محمود قائدرحمتی

سرمربی: مهدی رحمتی

کد خبر 672894

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • غلامحسین محمد نژاد IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
    1 1
    خداییش بازی خوبی بود و مبارک نساجی باد اما استحقاق تیمی که رسول خطیبی سر و سامان داده بیشتر از این بود .