مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۸۷ - ۱۶:۳۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون امور شهری و فضای سبز منطقه یک گفت: با تشکیل ستاد برف روبی در شهرداری منطقه یک 50 هزار تن شن مخصوص در 13 سایت برف روبی شمال تهران دپو و آماده عملیات شد.

به گزارش مهر، مهندس محمدهادی امرالهی اظهارداشت: در حال حاضر مکان یابی و راه اندازی 13 سایت ماشین آلات و استقرار نیروی انسانی و دپوی شن مخصوص در نواحی دهگانه منطقه و بزرگراهها تعیین و سایت مرکزی نیز در بزرگراه امام علی (ع) - گلچین احداث و تجهیز شده است.

وی افزود: ستاد  برف روبی در منطقه با استفاده از 271 دستگاه ماشین آلات برف روبی با برآورد هزینه‌ای بالغ بر 40 میلیارد ریال و 1 هزار و 440 نیروی انسانی تا پایان فصل زمستان آماده خدمات رسانی به شهروندان است.

امرالهی در خصوص نصب مخازن زرد رنگ دپوی شن مخصوص گفت: 465 نقطه در معابر اصلی، بزرگراهی و نقاط پر ترافیک و حساس منطقه شناسایی شده که مخازن زرد رنگ در آنها جانمایی می شود تا به هنگام لزوم شن پاشی سریع امکان پذیر گردد.

رئیس ستاد برف روبی منطقه خاطر نشان کرد: کیسه‌های شن مخصوص نیز به تعداد 400 هزار کیسه با آرم شهرداری در سایت مرکزی در حال بسته بندی است که تا کنون 12 هزار کیسه آن تهیه شده است.

وی تصریح کرد: تمامی لوازم و تجهیزات مربوط به ستاد برف روبی تهیه و در حال توزیع در نواحی است و عملیات اطلاع رسانی، تهیه  و نصب بنرها و پلاکاردها با مضامین آموزشی و با افزایش سطح آگاهی شهروندان توسط روابط عمومی و زیباسازی در حال تهیه است.

کد خبر 67272

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز