مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
۰ نفر

واقعیت این است که کل برنامه‌های روزانه یک فرد ممکن است با نبودن گوشی او، تحت شعاع قرار بگیرد و به همین خاطر است اگر گوشی فردی از کار بیفتد، باید سریعاً اقدام به تعمیر آن کند.

دنیای قطعات موبایل

در اکثر موارد قطعات موبایل در فرآیند تعمیر، نقش اصلی را ایفا می‌کنند و تعمیر بدون آن‌ها غیرممکن است؛ بنابراین در ادامه درباره اهمیت خرید قطعات موبایل از فروشگاه شیراز پکن، واردکننده قطعات اصل و باکیفیت، صحبت خواهیم کرد.

دلایل بسیاری هستند که باعث می‌شوند گوشی موبایل شما از کار بیفتد و روز شما را خراب کند. این دلایل، به دو دسته نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تقسیم می‌شوند. دسته اول در واقع اختلالاتی هستند که که به سیستم عامل و رابط کاربری موبایل شما مرتبط می‌شوند که در چنین شرایطی، حتی خود شما نیز می‌توانید با انجام تکنیک‌هایی نظیر روشن خاموش کردن گوشی (که به طرز معجزه آسایی جواب می‌دهد)، خالی کردن فضای داخلی گوشی، به روزرسانی برنامه‌ها، فلش کردن (برگرداندن گوشی به تنظیمات کارخانه) و... مشکل نرم‌افزاری را تعمیر کنید.

اما دسته دوم اختلالات، اختلالاتی هستند که ناشی از عملکرد ناصحیح قطعات موبایل هستند. به عنوان مثال، موقع دویدن گوشی خود را از جیب بیرون می‌آورید و در اثر عدم کنترل، از دست شما می‌افتد. پس از بلند کردن آن مشاهده می‌کنید که صفحه نمایش آن تیره شده است و امکان دیدن اطلاعات آن وجود ندارد. در چنین شرایطی، احتمالاً صفحه ال سی دی گوشی شما سوخته است و باید تعویض شود. تعویض قطعات موبایل در شرایط گفته شده و شرایط مشابه، انتخاب درستی به حساب می‌آید. چرا که تعویض موبایل، نیازمند صرف هزینه بسیاری است و اگر بخواهید هر زمانی که یکی از قطعات موبایل شما خراب می‌شود به جای تعویض قطعه، اقدام به تعویض خود موبایل کنید قطعاً هزینه بسیاری را هدر داده‌اید.

با انجام اصولی تعویض قطعات می‌توان از صرف هزینه بالا جلوگیری کرد. بدون شک انجام این‌ کار به دانش، تخصص و مهارت زیادی نیاز دارد و باید توسط تعمیرکاران ماهر انجام شود؛ اما در کنار مهارت، قطعات موبایل مورد استفاده نیز اهمیت بالا و نقشی بسیار مؤثر دارند.

چرا خرید قطعات موبایل با کیفیت مهم است؟

  • دوام

اولین دلیل مسئله ماندگاری قطعات موبایل است. در ساخت قطعات بی‌کیفیتی که توسط شرکت‌های فیک و بدون استاندارد تولید می‌شوند، معمولاً از مواد اولیه بی‌کیفیت استفاده شده است. همچنین این قطعات کپی‌برداری ضعیفی از قطعات اصلی هستند که توسط افرادی با دانش نه چندان کافی تولید می‌شوند؛ بنابراین شما با خرید این قطعات موبایل، نمی‌توانید انتظار داشته باشید که همانند قطعه پیشین سالم بمانند. به عنوان مثال اسپیکر گوشی موبایل شما ممکن است در اثر رطوبت و آب، از کار افتاده باشد. وقتی که آن را با اسپیکری نامرغوب و فیک تعویض می‌کنید، امکان این‌ که دلیل از کار افتادن قطعه جدید همانند قطعه پیشین باشد، بسیار کم است. قطعه جدید در مدت زمانی بسیار کوتاه در حد چند هفته یا حتی چند روز، ممکن است برای همیشه از کار بیفتد؛ بنابراین اگر می‌خواهید که مجبور به تعویض چندین و چند باره قطعات موبایل خود در بازه زمانی کوتاهی نباشید، از کیفیت و اصالت قطعه خریداری شده اطمینان کسب کنید.

دنیای قطعات موبایل در شیراز پکن

  • سلامت گوشی موبایل

دلیل دیگر اهمیت بالای خرید و استفاده از قطعات موبایل باکیفیت و اصل، سلامت کلی گوشی موبایل است. گوشی موبایل شما همانند بدن شما، سیستمی تقریباً پیچیده است که به واسطه عملکرد صحیح اعضا و قطعات کار می‌کند. همان‌طور که تغییر در میزان و کیفیت عملکرد یکی از اعضای بدن بر دیگر اعضا نیز اثرگذار است و سلامت کلی بدن را تحت تاثیر قرار می‌دهد، قرار دادن یک قطعه بی‌کیفیت که بدون شک کارایی و کیفیتی مشابه قطعه اصلی ندارد، می‌تواند روی عملکرد سایر اجزای گوشی موبایل شما نیز اثر بگذارد و اثرات گاهاً غیر قابل جبرانی روی آن‌ها بگذارد. بنابراین اگر نمی‌خواهید که گوشی موبایل خود را در معرض خطری جدی قرار دهید، از قطعات موبایل جایگزین باکیفیت استفاده نمایید.

شیراز پکن، مرجع خرید قطعات موبایل با کیفیت

شیراز پکن نام فروشگاهی اینترنتی واقع در شیراز است که شما می‌توانید از آن انواع و اقسام قطعات موبایل را به راحتی تهیه نمایید. این شرکت با واردات قطعات اصل و باکیفیت از کشور چین، کیفیت محصولات خود را تضمین می‌کند. در ادامه با ویژگی‌های ممتاز این فروشگاه آشنا خواهید شد.

  • تنوع قطعات

واقعیت این است که برندهای مختلفی از گوشی، انواع و اقسام گوشی‌های موبایل را در مدل‌ها، شکل‌ها و قابلیت‌های مختلف تولید می‌کنند؛ بنابراین این مهم است فروشگاهی که به آن مراجعه کنید در وهله اول، قطعات محصولات برندهای مختلف را دارا باشد. شیراز پکن ارائه‌دهنده قطعات موبایل مربوط به محصولات برندهای مختلف نظیر آیفون، سامسونگ، هوآوی، سونی، شیائومی، ایسوس، لنوو و نوکیا است و شما می‌توانید به راحتی قطعه و یا قطعات مورد نیاز خود را از این فروشگاه خریداری نمایید.

همان‌طور که گفته شد این فروشگاه برندهای مختلف گوشی‌های موبایل را در مدل‌های گوناگون ارائه می‌کند که هر کدام قطعات مخصوص به خود را دارند. شیراز پکن از محصولات مختلف برندهای گفته شده پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید قطعات مورد نیاز خود را در آن به راحتی بیابید؛ در صورتی که فروشگاه‌های بسیاری محصولات محدودی دارند.

دنیای قطعات موبایل در شیراز پکن

  • لیست قطعات موبایل موجود در فروشگاه قطعات موبایل شیراز پکن

شما می‌توانید در شیراز پکن قطعات موبایل زیر به علاوه قطعات کم‌تر شناخته شده دیگر را با بهترین کیفیت خریداری نمایید:

کانکتور ال سی دی، نوار ال سی دی، گلس موبایل، کانکتور باتری، باتری موبایل، بازر صدا، اسپیکر، دوربین سلفی، دوربین پشت موبایل، شیشه دوربین موبایل، جا سیم کارت، خشاب سیم کارت، درب پشت موبایل، بک لایت موبایل، میکروفون، کانکتور هندزفری، فلت فینگر تاچ، فینگر تاچ، فلت پاور، فلت برد شارژ، فلت شارژ، برد شارژ موبایل، کانکتور شارژر و...

  • ارائه قطعات موبایل قدیمی

موبایل‌های قدیمی از دسته محصولاتی هستند که افراد تصور می‌کنند اگر مشکلی در خصوص سخت افزار آن‌ها پیش بیاید، باید برای همیشه آن‌ها را دور انداخت. احتمالاً همه ما در خانه‌هایمان موبایل‌های قدیمی خود را داریم که برخی مواقع به تعمیر کردن آن‌ها فکر می‌کنیم. به عنوان مثال زمانی که گوشی موبایل شما خراب می‌شود و توانایی مالی برای خرید یک گوشی جدید را در عرض مدت زمان کوتاه ندارید. احتمالاً در چنین شرایطی درست کردن موبایل قدیمی خود و استفاده موقت از آن را در نظر می‌گیرید. یا زمانی که قصد دارید گوشی مورد استفاده خود در محل کار و خانه را از هم جدا کنید، تعمیر گوشی قدیمی خود که به دلایل اختلالات سخت‌افزاری از کار افتاده است از لحاظ اقتصادی می‌تواند تصمیم خوبی باشد.

اما چنین تصمیماتی معمولاً با تصور این‌ که پیدا کردن قطعات موبایل قدیمی شما تقریباً غیر ممکن است، با شکست مواجه می‌شوند. پیدا کردن قطعات موبایل‌های قدیمی سخت است؛ اما غیر ممکن نیست. جالب است بدانید که شما می‌توانید قطعات موبایل مربوط به گوشی موبایل قدیمی خود را نیز به راحتی در شیراز پکن بیابید. انبار این فروشگاه حاوی قطعاتی است که می‌توانند موبایل قدیمی شما را دوباره قابل استفاده کنند.

  • مناسب‌ترین قیمت قطعات موبایل

این یک واقعیت غیر قابل انکار است  که در خصوص محصولات الکتریکی نیز همانند اغلب محصولات دیگر موجود در بازار، قیمت اکثرا نشانی از کیفیت دارد. اگر که گفته شد قیمت محصولی آن‌قدر مناسب و ارزان است که باورناپذیر نیست، یعنی این ارزانی بی‌علت نیست. فروشگاه‌های معتبر منافع مشتریان خود را در ارجحیت قرار داده و نسبت به دیگر فروشگاه‌هایی که تنها به فکر سود خود هستند، قطعات موبایل را با قیمتی ارزان‌تر و مناسب‌تر به فروش رساند؛ نباید آن را با مورد اول اشتباه گرفت. قطعات موبایل  در شیراز پکن که علاوه بر ارائه محصولات متنوع، باکیفیت و اصل، محصولات خود را با قیمت‌هایی مناسب نیز به فروش می‌رساند.

شیراز پکن، بزرگ‌ترین مرکز قطعات موبایل شیراز

شروع فعالیت این فروشگاه فوق‌العاده، به حدود دو دهه پیش یعنی سال ۱۳۸۳ باز می‌گردد. این فروشگاه توانست در طی این سال‌ها، در زمینه تعمیرات تخصصی موبایل و فروش قطعات الکترونیک، بسیار فوق‌العاده عمل کند و فعالیت خود را با تأسیس سایتی برای فروش اینترنتی محصولات، گسترش دهد. بخش فروش اینترنتی شیراز پکن نیز همانند فروشگاه حضوری آن با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی، یکی از معتبرترین فروشگاه‌ها به حساب می‌آید. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید از شیراز پکن، به سایت آن به نشانی اینترنتی https://shirazpekan.com/ مراجعه نمایید.

کد خبر 672492

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha