مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
۰ نفر

هتل پارسیان آزادی خزر چالوس یکی از بهترین هتل های پنج ستاره ایران است که در استان مازندران واقع شده است. این هتل در دهه ۵۰ توسط گروه معروف هتل‌های هایت آمریکا ساخته شده است، از این رو به نام هتل هایت خزر نیز شهرت دارد.

هتل پارسیان خزر چالوس

هتل پارسیان خزر چالوس به عنوان یکی از زیباترین هتل های شمال کشور از موقعیت منحصر به فردی برخوردار بوده و در تلاقی دریا و جنگل‌های هیرکانی قرار گرفته است. فاصله کم با دریا و دامنه‌های سرسبز و طبیعت بکر البرز باعث محبوبیت بسیار زیاد این هتل شده و گردشگران زیادی در سفر به شمال کشور آن را به عنوان محل اقامت خود انتخاب می‌کنند.  اگر قصد دارید سفری خاطره انگیز به شمال کشور داشته باشید، می‌توانید هتل ۵ ستاره هایت خزر را از طریق سامانه رزرواسیون اقامت ۲۴ رزرو نموده و اقامتی دلنشین را تجربه کنید.

اتاق های هتل پارسیان خزر چالوس

هتل پارسیان خزر با اینکه نزدیک ۵۰ سال از عمر آن می‌گذرد، همچنان بدون رقیب در شمال کشور می‌درخشد و به عنوان یکی از بهترین هتل های چالوس شناخته می‌شود. هنگام ورود به این هتل بی نظیر پس از گذر از جاده ای جنگلی به دریا خواهید رسید که به جرات می‌توان گفت دیدن ساحل دریای خزر به این زیبایی در هیچ جای شمال کشور امکان پذیر نیست.

این هتل ۵ طبقه دارای ۱۶۳ باب اتاق و سوئیت لوکس و بسیار زیبا در دوبال غربی و شرقی است که اقامتی فراموش نشدنی را به مهمانان خود هدیه می‌دهد. دور تا دور هتل پارسیان خزر چالوس را جنگل‌های هیرکانی فراگرفته و فاصله آن با دریا چند متر و با کوه چند صد متر است. به همین خاطر اتاق‌های جذاب این هتل دارای تراس و منظره و چشم انداز فوق العاده ای از دریا و جنگل می‌باشند. نمایش زیبای طلوع و غروب خورشید با این چشم انداز خیره کننده هر بیننده و گردشگری را مجذوب خود خواهد کرد.

شما می‌توانید با رزرو هتل پارسیان خزر چالوس یکی از اتاق‌های دو تخته دبل، دو تخته توئین، دو تخته مخصوص معلولین، سه تخته و سوئیت های جونیور چهار نفره و فامیلی چهار نفره را انتخاب کنید. طراحی و دکوراسیون داخلی این اتاق‌ها و سوئیت‌ها به زیبایی هر چه تمام‌تر صورت گرفته و از تجهیزات و مبلمان و وسایل لوکس و بسیار شیک در آنها استفاده شده است.  صندوق امانات شخصی داخل اتاق، سیستم برقی یکپارچه با عملکرد منحصر به کارت اتاق، اینترنت بی سیم، کانال‌های ماهواره ای، مینی بار، سیستم پیشرفته تهویه مطبوع، حمام و سرویس بهداشتی کاملا مجهز، بالکن با نمای دریا و جنگل، روم سرویس و سیستم اعلام و اطفاء حریق از مهمترین و ویژه ترین امکانات و خدمات داخلی اتاق های هتل هایت خزر محسوب می‌شوند.

هتل پارسیان خزر چالوس، از بهترین هتل های ساحلی شمال ایران

رستوران ها و کافی شاپ های هتل پارسیان خزر چالوس

اگر دوست دارید در محل اقامت خود انواع غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی را نوش جان کنید، رستوران های هتل پارسیان آزادی خزر با منوی متنوع آماده پذیرایی از شما هستند. این هتل دارای دو رستوران است که بسیار لوکس بوده و از فضایی آرامش بخش و دلنشین برخوردارند. رستوران پارسه با دکوراسیونی منحصربفرد و ظرفیت ۲۵۰ نفر در طبقه همکف و بخش غربی لابی هتل واقع شده است. این رستوران انواع غذاهای ایرانی و بین المللی را به صورت بوفه ارائه می‌دهد. شما می‌توانید برای صرف صبحانه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۰، برای صرف ناهار از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۶ و برای صرف شام از ساعت ۲۰ الی ۲۲:۳۰ رستوران پارسه را انتخاب کنید.

دیگر رستوران هتل هایت چالوس بنفشه نام دارد و در لابی طبقه اول واقع شده است. این رستوران با ظرفیت ۷۵ نفر انواع فست فود و غذاهای فرنگی خوشمزه ای را سرو می‌کند. شما می‌توانید در این رستوران پیتزاها و ساندویچ‌های بسیار لذیذی را میل کنید. اگر دوست دارید عصر و هنگام غروب آفتاب در منظره ای زیبا یک فنجان نوشیدنی گرم به همراه دسرهای بی نظیر را میل کنید، می‌توانید به سراغ کافی شاپ چشم انداز هتل بروید. این کافی شاپ با ظرفیت ۴۰ نفر در طبقه اول و با چشم انداز خیره کننده ای از نمای دریا و جنگل لحظات خوشی را برای مهمانان رقم می‌زند.

همچنین کافی شاپ ساحلی هتل پارسیان خزر چالوس نیز با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، بستنی و کیک‌ها و دسرهای مخصوص بهترین مکان برای سپری کردن لحظات و برگزاری دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی به شمار می‌رود.

هتل پارسیان خزر چالوس، از بهترین هتل های ساحلی شمال ایران

امکانات ویژه هتل پارسیان خزر چالوس

هتل هایت خزر که یکی از بهترین هتل های چالوس و شمال کشور می‌باشد، امکانات بسیار ویژه و منحصر به فردی را برای رفاه حال بیشتر مهمانان خود فراهم نموده است. شما می‌توانید از انواع ورزش‌های ساحلی و غیر ساحلی در فضای بزرگ هتل نهایت بهره را ببرید. این امکانات ورزشی لحظات فوق العاده و خاطره انگیزی را برای شما به ارمغان می‌آورند و سفر شما را به یادماندنی‌تر خواهند نمود. 
سالن ورزشی و بدنسازی، پیست دوچرخه سواری، موتورهای چهار چرخ ATV، ماشین شارژی کودکان، فوتبال دستی، پینگ پنگ، بازی‌های کامپیوتری، لیزرشات، بیلیارد، جت اسکی، قایق موتوری، شاتل و بنانا سواری، پاراسل، قایق پدالی و طرح شنای آقایان و بانوان مهمترین امکانات ویژه هتل هایت خزر به شمار می‌روند.

همچنین این هتل ۵ ستاره لوکس دارای چندین سالن بزرگ و مجهز برای برگزاری سمینارها، همایش‌ها و مراسمات مختلف است. سالن‌های الماس و مروارید بهترین مکان برای جلسات، مهمانی‌ها و برگزاری تشریفات محسوب می‌شوند. شما می‌توانید علاوه بر امکانات ویژه و بی نظیری که ذکر شد با رزرو هتل پارسیان خزر چالوس از امکانات و خدمات دیگری همچون فروشگاه، خدمات پزشکی، جکوزی و سونا، فضای سبز، لاندری، باربری، مرکز خرید، خانه داری و خدمات برای معلولین نیز بهره مند گردید.

جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل پارسیان خزر چالوس

موقعیت مکانی خاص و ویژه هتل هایت خزر باعث شده است مهمانان از دسترسی خوبی به اماکن مهم و جاهای دیدنی و جاذبه‌های گردشگری برخوردار باشند. این هتل در فاصله کمی از شهرک توریستی و تفریحی نمک آبرود قرار گرفته است که یکی از مهمترین جاهای دیدنی چالوس و شمال کشور محسوب می‌شود. شما می‌توانید با رزرو هتل پارسیان خزر چالوس در مدت زمانی کوتاهی به نمک آبرود بروید و با سوار شدن بر تله کابین و یا استفاده از دیگر تفریحات و خدمات این شهرک توریستی سفری اوقات خوشی را سپری کنید.

از دیگر جاذبه‌های گردشگری و اماکن دیدنی نزدیک هتل پارسیان آزادی خزر چالوس می‌توان به غار آبی دانیال، پارک فین چالوس، دریاچه ولشت، کاخ چای خوران و جنگل های بکر هیرکانی اشاره نمود. برای رزرو هتل پارسیان خزر چالوس و داشتن اقامتی به یادماندنی می‌توانید به مرکز رزرواسیون اقامت ۲۴ به عنوان مرکز ملی رزرواسیون اماکن اقامتی کشور و اولین و تنها مرکز رسمی رزرو هتل در ایران که موافقت اصولی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را در این زمینه دارا می‌باشد، مراجعه کنید

کد خبر 672455

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha