سه‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
۰ نفر

مسئولان برگزاری مسابقات جام حذفی در حالی‌ که چیزی به فینال این رقابت‌ها باقی نمانده، همچنان درباره شهر میزبان و نحوه برگزاری این مسابقات در تردید هستند.

جام حذفی

به گزارش همشهری‌آنلاین، مصاف ۲ تیم آلومینیوم اراک و نساجی قائمشهر در فینال قرار است فردا (چهارشنبه) برگزار شود و پیش از این ورزشگاه آزادی تهران به‌عنوان میزبان این مسابقه تعیین شده بود. حتی رسما اعلام شده بود که هریک از دو تیم می‌توانند ۱۲ هزار و ۵۰۰ تماشاگر روی سکوها داشته باشند تا بازی در حضور ۲۵ هزار هوادار برگزار شود. اما روز گذشته و در فاصله ۴۸ ساعت تا آغاز این بازی اخبار ضدونقیضی مطرح شد. ابتدا مسئولان اعلام کردند میزبانی تهران برای این مسابقه هنوز رسما تأیید نشده و ممکن است باز هم نام تبریز به‌عنوان میزبان احتمالی این بازی مطرح شود. ساعتی بعد اما خبر رسید که شورای تامین استان تهران هنوز با برگزاری فینال جام‌حذفی با حضور تماشاگران موافقت نکرده است!

بهنام نظری، معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی دیروز در این‌باره گفت: «شورای تامین تهران با حضور تماشاگر در ورزشگاه آزادی موافقت نکرده و با وجود پیگیری‌ها مجوزی برای حضور تماشاگر در ورزشگاه آزادی صادر نشده است.» روز گذشته جلسات متعددی در این خصوص برگزار شد و شک و تردیدها درباره شهر میزبان و حضور تماشاگران همچنان ادامه داشت.

کد خبر 672410
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha