مجموع نظرات: ۰
شنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
۰ نفر

فرمانده انتظامی ملایر از شناسائی و دستگیری قاچاقچی فراری و محکوم به اعدام طی ۷۲ ساعت ‏کار ‏اطلاعاتی، عملیاتی و موفق پلیس ملایر خبر داد‎‏ و گفت: پس از ‏صدور حکم قضائی، دستگیری ‏این قاچاقچی فراری به صورت ویژه دردستور کار پلیس ملایر قرار گرفت‎.‎

دستگيري قاتل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا؛ سرهنگ احمد ساکی در تشریح جزئیات این ماموریت، افزود: در همین ارتباط اکیپ زبده ای از مامورین پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با انجام تحقیقات گسترده، ‏استفاده از شگردهای فنی و پلیسی و اشراف کامل اطلاعاتی و همکاری مجدانه دستگاه قضائی موفق به ردیابی قاچاقچی ‏فراری و شناسایی مخفیگاه وی شدند.

وی با بیان اینکه مأموران در یک عملیات ضربتی و تخصصی پس از ۷۲ ‎ساعت کار بی وقفه، سرانجام این ‏سوداگر مرگ را دستگیر کردند، اظهارکرد: قاچاقچی دستگیر شده به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی و روانه زندان شد.

ساکی بیان کرد: در راستای ‏تحقق مطالبات مردم و ریشه کنی بلای خانمانسوز مواد مخدر و دستگیری توزیع کنندگان آن عزم پلیس ملایر کاملاً جدی ‏بوده و این روند سرسختانه ادامه دارد.

فرمانده انتظامی ملایر با تقدیر از حمایت های قاطعانه دستگاه قضائی در برخورد قانونی با قاچاقچیان مواد مخدر، ‏خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش مردم در برابر توزیع کنندگان عمده و خرد مواد مخدر، اولویت اول پلیس و دستگاه قضائی ‏است و در این ماموریت خطیر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود.

وی در ادامه از شناسائی و دستگیری متهم متواری کشوری با بیش از ۵۰ شاکی با تلاش مجدانه مامورین کلانتری ۱۲ پاسداران این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح دستگیری متهمین فراری و تحت تعقیب، مامورین این یگان با انجام کار اطلاعاتی از مخفیگاه یک متهم فراری با اتهامات جعل، کلاهبرداری فروش مال غیر و خیانت در امانت مطلع شدند.

ساکی با اشاره به اینکه که بلافاصله توسط مامورین این کلانتری در یک عملیات ضربتی دستگیر و به مرجع قضائی تحویل شد، گفت: با بررسی های به عمل آمده مشخص شد که این متهم دارای بیش از ۵۰ شاکی از سراسر کشور بوده و اقدام به کلاهبرداری چندین میلیاردی کرده است که سرانجام در ملایر با هوشمندی و تلاش بی وقفه مامورین این یگان دستگیر شد.

فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به اینکه همکاری و مشارکت فعال مردم با حافظان نظم و امنیت در ‏ارتقای امنیت اجتماعی امری کاملا ضروری است، تصریح کرد: از عموم شهروندان درخواست می شود تا هرگونه حرکت و ‏اقدام مشکوک را به سامانه فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

کد خبر 671777

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha