محمود رضوی نوشت: استقامت و پایداری قالیباف برای مردم و نظام، منافع و آینده چه کسانی را به خطر انداخت که بعد از مقاومت‌های اخیر او در مقابل ناکارآمدی‌ها و تجاوزات به حقوق ملت، محافل پشت پرده ناچار به پروژه سازی شده‌اند؟ از دستگاه‌های امنیتی توقع است که تکلیف این محفل یا نهاد را معین بکنند!

سفر خانواده قالیباف به ترکیه

به گزارش همشهری آنلاین، محمود رضوی مشاور محمدباقر قالیباف رییس مجلس در ۱۲ رشتو نوشت: دو روز است که اذهان عمومی جامعه درگیر سفر ۳ نفر از اعضاء خانواده رئیس مجلس به ترکیه شده، سفری که الیاس قالیباف پسر بزرگ آقای قالیباف به نمایندگی از پدر آن را خطای نابخشودنی اعلام و به صراحت گفت رئیس مجلس با این سفر مخالف بوده و سفر برای خرید سیسمونی نیز نبوده است.

اطلاعات منتشره در فجازی سوالاتی به وجود آورد که به نظر باید یکبار آنها را مرور کرد و درخواست نمود که برخی نهادها به چند سوال کلیدی پاسخ دهند:

۱- آیا شناسائی داماد، دختر و همسر محجبه رئیس مجلس با ماسک در فرودگاه ترکیه و در صف مردم، کاری عادی بوده و همه آنها را میشناسند؟!

۲- هیچ کس از بارداری دختر آقای قالیباف مطلع نبوده و جز کنترل اطلاعاتی، هیچ روشی برای کشف آن به شیوه های دیگر هم وجود نداشته است. یک فعال توییتری چطور متوجه این موضوع و ساخت یک پروژه با همان هشتگ خاص شده است؟!

۳- روابط عمومی شرکت معراج در مصاحبه ای صراحتا اعلام کرده این مسافران بار اضافه نداشته اند و در فرودگاه ترکیه هم هیچ اتفاق و درگیری ادعائی وجود نداشته، این سناریوی تخیلی را چه کسی ساخته و به این اکانت داده است؟

۴- پرواز شماره ۴۸۰۴ معراج از استانبول به تهران ساعت ۱۹:۱۵ به زمین نشسته که به طور طبیعی خروج مسافران از فرودگاه دو ساعت طول میکشد؛ کدام مسافری می توانسته این اطلاعات را طوری به اینها برساند که این آقا بعد از تحقیق از معراج و بررسی و یقین!، در ساعت ۲۲:۵۴ توئیت خود را منتشر کند؟

غیر از زمان، همانطور که بقیه گفته اند این سوال همچنان بی‌پاسخ مانده که آیا اطلاعات شخصی مسافرین را جز به مراجع ذیصلاح یا محافل امنیتی خاص می‌دهند؟ چطور این اطلاعات به دست پروژه ‌بگیران رسیده است؟

همین چند سوال و سوالات مطرح نشده دیگر و مدارک قبلی موجود که تا امروز اجازه طرح آن را ندارم، نشان میدهد که این پروژه هم مانند چند پروژه قبلی یک پروژه امنیتی بود و قاعدتا مثل همیشه پروژه بگیران عمله‌ مقاصد محافل امنیتی - سیاسی شده اند که منافعشان به خطر افتاده است.

در حالی که انبوهی از وظایف دستگاه های امنیتی روی زمین مانده و صدای دلسوزان و مردم درآمده، معنای بپا گذاشتن برای خانواده قالیباف در سفر شخصی چیست؟

در همه این موارد آنهائی که باید بفهمند دیر میفهمند ولی یک خطای فردی با اشراف و عملیات لحظه ای محافل امنیتی تبدیل به پروژه علیه کل نظام می شود. آیا حق نداریم فکر کنیم موضوع بسیار فراتر از ماجراجویی آدم های بدنام بوده و پای یک نهاد در میان است؟ آن نهاد کجاست؟

آیا قرار است دستگاه‌های امنیتی قضائی کشور، وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه باز هم همچون بارهای قبل بنشینند و نظاره کنند که محافل امنیتی - سیاسی برای حذف رقبای سیاسی خود، کشور و اذهان عمومی را به هم بریزند؟! گیریم به قالیباف لطمه وارد شد، هدف بعدی اینها چه کسی و کجاست؟

استقامت و پایداری قالیباف برای مردم و نظام، منافع و آینده چه کسانی را به خطر انداخت که بعد از مقاومت های اخیر او در مقابل ناکارآمدی ها و تجاوزات به حقوق ملت، محافل پشت پرده ناچار به پروژه سازی شده اند؟از دستگاه های امنیتی توقع است که تکلیف این محفل یا نهاد را معین بکنند!

عذرخواهی توسط خانواده قالیباف در همان ساعات اول صورت گرفت؛ اما یکبار برای همیشه این موضوع تعیین تکلیف شود، کدام محفل یا نهاد برای خانواده مردم بپا می گذارد، با دروغ، آبروی دیگران را به بازی می گیرد و حیثیت نظام و آرامش مردم را برهم میریزد؟

یک بار باید ایستاد و کوتاه نیامد!

کد خبر 671511

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 51
  • نظرات غیرقابل انتشار: 36
  • ناشناس IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    85 4
    بالاخره این کارانجام شده واین حرکت باسخنان قبلی آقای قالیباف کاملامغایرت دارد
  • جواد IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    88 5
    حالا هر چی که بوده مهم اینه صحت داشته
  • غلامحسین محمد نژاد IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    63 7
    رو که نیست سنگ پای قزوینه ؛ فقط اونی که عکس را گرفته بدین لوله اش کنیم ما تخصص داریم .
  • محمد IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    75 5
    چرا باید با کسی یا کسانیکه موضوع رو رسانه ای کردند برخورد شود؟؟ مسولین و خانواده هایشان شعار انقلابی گری دهند و جور دیگر عمل کنند ؟مگر نه اینکه یک شهروند با کوچکترین خطا او را به صلابه می‌کشید ‌. چرا باید برخورد شود با کسی که دروغگویی مسولین و تزویرشان برملا میکند
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    67 8
    تو دیگه از کجا کاسبی خدا داند؟
  • JP ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    60 8
    شما را بخدا کمتر ... بنویسید.....آخه موضوع اصلی این است که چرا باید خانواده یک رئیس قوه برای خرید سیسمونی که باید در داخل کشور و با تو لیدات ملی انجام بدهند، باید در ترکیه انجام شود....این دهن کجی به سیاستهای بالادستی نظام و فرمان صریح رهبری است....باید اینرا سوال بکنید نه دنبال افشاگر باشید....این نوشته شما بدتر از عمل خانواده قالیباف است و خوراک تبلیغاتی بر علیه نظام میشود....
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    52 6
    چرا همه چیز در ایران یواشکی باید باشد بنظرتون کجا انقلاب اشتباه کرد که همه چیز نمایشی وظاهر فریبی شد مسافرت مگر چه عیب وایرادی دارد اگر مسافرت ایراد دارد یک دیوار بلند مانند کره شمال بکشید وقتی پول میدهی انتظار جنس خوب دارق وقتی اجناس ایرانی بعضی هاش ارزش خرید ندارد یا ظرافت وقشنگی ندارد خرید از خارج میشود اینها همشون بدون مشکل وبازخواست است کسی که مشکل هست شعار مسولین به ساده زیستی ودفاع از تولید ملی ست ایا اینها را برای مردم عادی وفقیر گفته اید وافراد خاص واقازاده های مسولین از این قانون مبرا هستند
  • مریم IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    53 5
    همچین گفته نباید کوتاه اومد انگار قبلش کوتاه می اومدند
  • هاشم قاسمی IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    40 5
    قرار براین نبود
  • محمد IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    75 7
    آقای رضوی می‌خواهی نعل وارونه بزنی خانواده انقلابی مگه روزه نمی‌گیرند که وسط ماه رمضان به ترکیه اونم کشوری که توی تمام توطئه ها علیه نظام ما رد پاش معلومه سفر کنند ومگه اسلام نگفته زن بدون اجازه مرد حق ترک خانه را ندارد چه برسه ترک کشور...ماه رمضان فرصت خوبیست برای فکر کردن به اعمالمان و توبه و استغفار..
  • IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    74 12
    چرا صورت مساله رو پاک میکنید و از اصل موضوع فرار میکنید اصل موضوع صحت داشته همین
  • IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    45 4
    قبلاً به خانمهای باردار اجازه پرواز داده نمیشد، چطوری این خانم تونسته بره و برگرده؟!
  • IR ۰۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    20 8
    چرا هی به ما القا میشه که این یه کار خیلی بد بوده!!
  • IR ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    11 64
    خانواده آقای قالیباف هم مثل همه مردم ... چرا اینقدر این خانواده رو سوژه رسانه ها کردید .گناه که نکردن رفتن خرید به شماها چه ....؟؟؟؟؟ ایشون چون مقام ریاست مجلس رو دارند یعنی نباید مثل مردم عادی راحت زندگی کنند . من باشم هر هفته میرم ترکیه تا اون کسانیکه که اینقدر این مسئله رو بزرگش کردن از غصه جونشون در بیاد ... کاش بجای این همه دخالت های بیجا در زندگی دیگران فرهنگ مردم داری رو آموزش بدیم نه فضول زندگی دیگران باشیم