پنجشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵
۰ نفر

برش هایی جذاب از پشت صحنه سریال کمدی «راز بقا» ساخته سعید آقاخانی که این روزها مورد توجه علاقمندان قرار گرفته منتشر شد.

راز بقا

به گزارش همشهری آنلاین، صحنه هایی از پشت صحنه سریال «راز بقا» با حضور بهرام افشاری و سعید آقاخانی منتشر شد. سریال کمدی «راز بقا» کاری از سعید آقاخانی که پخش آن از اول فروردین ۱۴۰۱ از طریق پلتفرم های نمایش خانگی آغاز شده و مورد توجه مخاطبان قرار گرفته اولین تجربه سریال سازی سعید آقاخانی در شبکه نمایش خانگی است.

سریال راز بقا درباره دو برادر به نام‌ های «رحیم» و «حاتم» با بازی بهرام افشاری و حسن معجونی است که اولی، شخصیتی مردم آزار و بیکار است و دومی با بی‌ لیاقتی در سودای به دست آوردن مقام و منصب است. رحیم با یک سازمان خلافکار مواجه می شود که اتفاقاتی را در پی دارد.

برخی از بازیگران مجموعه محبوب «نون خ» هم در این سریال حضور دارند. سیروس میمنت، هدیه بازوند و کاظم نوربخش از جمله این بازیگران هستند.

کد خبر 671343

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • DE ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    1 7
    کلا فیلم های ایرانی محتوایی جز جنگ ها و دعواهای خانوادگی و اختلافات مالی و کلاهبرداری و خیانت و بدبختی و خلافکاری و غم و غصه و ناراحتی دارند باید نشست شنرد چند تا فیلم و سریال مفید ساخته شده باقی همین درونمایه یخ و سیاه و سرد رو داره! آقای افشاری هم با یک نقش تکراری بیشتر بدرد نقش شیطان رجیم میخوره چه خبره یک هنرمند اصلی همش نقش خلافکار رو بازی کنه و الگوی بد بشه برای بچه ها بعد نقش مثبت رو یک فرد حاشیه ایی بازی کنه!