سه‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
۲ نفر

به مناسبت ماه مبارک رمضان، بهار قرآن، برای ایجاد انس و الفت بیشتر میان نسل جدید با قرآن این کتاب آسمانی، ویژه‌برنامه «‌قرآن بخوانید و جایزه بگیرید» از سوی فرهنگسرای عطار نیشابوری برگزار می‌شود.

بهاره خسروی / محله

همشهری آنلاین - بهاره خسروی : یکی از راهکارهای ترویج فرهنگ دین‌باوری، تشویق و توجه جوانان و نوجوانان به قرآن‌خوانی و ایجاد انس و الفت با این کتاب آسمانی است. همین موضوع بهانه‌ای برای شکل‌گیری پویش «‌قرآن بخوانید و جایزه بگیرید» در فرهنگسرای عطار نیشابوری شد.

معاون آفرینش و اجرای مدیریت و فرهنگی و هنری منطقه ۱۰ با اشاره به این موضوع می‌گوید: «‌قرآن کتاب آسمانی ما یکی بهترین و کامل‌ترین کتاب‌های دینی است که در دل آن درس‌های بسیاری برای پرورش نسل جدید و آشنایی با مسیر صحیح زندگی نهفته است. مطالعه و تحقیق و تدبر در این آیات ارزشمند الهی از همان دوران کودکی باید به‌عنوان یک فرهنگ غنی‌ ترویج شود و اجرای این پویش هم در میان کودکان با توجه به همین رویکرد است.»

بهرامی‌پور در باره جزئیات شرکت در این طرح توضیح می‌دهد: «‌برای فراهم کردن فرصت حضور میان همه کودکان پویش «قران بخوانید و جایزه بگیرید» در میان گروه سنی ۶تا ۹ سال در قالب تلاوت، روخوانی، روانخوانی، حفظ‌خوانی کودکان و خردسالان تا پایان ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.»

این معاونت از علاقه‌مندان به شرکت در این پویش دعوت کرد تا فایل‌های صوتی خود را به شماره ۰۹۰۲۵۴۹۹۶۸ ارسال کنند تا در پایان از هدیه ارزشمند آن به صورت بن خرید کتاب از باغ کتاب بهره‌مند شوند.

کد خبر 670875

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha