مجموع نظرات: ۱
چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
۱ نفر

حتما برای شما هم پیش آمده است که بخواهید از فروشگاه‌ها و پلتفرم‌های فروش آنلاین خرید کنید. این روزها، چنین پلتفرم‌هایی نسبت به بازار و فروشگاه‌های فیزیکی محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند.

کوپن‌های تخفیف هر سایتی که بخواهید در موپُن!

با وجود آن‌ها، شما می‌توانید به‌راحتی و بدون هیچ زحمتی، تنها با فشردن چند دکمه و کلیک، بهترین محصول‌ها را پیدا و خریداری کنید. در ضمن این محصولات بسیار سریع و در یک چشم به هم زدن هم به دست شما خواهند رسید. اما نکته مهمی که شاید نظر شما را هم به خود جلب کرده باشد، تخفیف گرفتن از چنین سایت‌هایی است.

زمانی که به فروشگاه‌های سطح شهر خود می‌روید، می‌توانید با فروشنده آن تعامل داشته باشید و اصطلاحا چانه بزنید تا از تخفیفی هر چند جزئی بهره‌مند شوید. اما این امکان معمولا در فروشگاه‌های آنلاین وجود ندارد. از طرفی عمده کار ما امروزه با چنین فروشگاه‌هایی است و قطعا به تخفیف گرفتن از آن‌ها نیاز داریم، اما چطور می‌توانیم این کار را انجام دهیم؟

تبلیغ با کد تخفیف!

شاید در فروشگاه‌های آنلاین نتوانید در لحظه با فروشنده تعامل کرده و از آن تخفیف بگیرید. گاها فروشندگان آنلاین، بیشتر اتوماتیک هستند و امکان تعامل با آن‌ها به هیچ عنوان وجود ندارد. در این صورت، باید شما را با چیزی به نام کد تخفیف آشنا کنیم.

کدهای تخفیف به شما به‌عنوان صاحبین کسب و کار کمک می‌کنند که خود را بیشتر مطرح کنید. تصور کنید زمانی که مشتری در حال روبه‌رو شدن با قیمت‌های مشابه و گران برای کالاهای مشابه در سایت‌های مختلف است، ناگهان با سایت شما و کد تخفیفی که شما برای آن‌ها قرار داده‌اید، روبه‌رو می‌شود. در این لحظه شما مانند فرشته نجات مشتری می‌شوید و آن را از منجلاب قیمت‌های سرسام‌آور بیرون می‌کشید.

پس می‌توان گفت که ارائه کد تخفیف یکی از بهترین راه‌ها برای تبلیغ کسب و کار شماست که بیشتر از هر روش دیگری می‌تواند مشتری‌ها را به سمت کسب و کار شما روانه کند. از طرفی، امروزه بیشتر کسب و کارها به این روش تبلیغ روی آورده‌اند، پس در صورت عدم استفاده از این کدها، به نحوی از دیگر رقبای خود در بازار عقب می‌مانید که قطعا دوست ندارید چنین چیزی برای شما پیش بیاید.

از نظر مشتری نیز کد تخفیف به مثابه همان چانه زدن و تخفیف گرفتن است اما این بار بسیار بهتر و کارآمدتر! بدین ترتیب کد تخفیف حتی می‌تواند نرخ کمتری را هم برای شما به ارمغان بیاورد و در عین حال شما را از شر ساعت‌ها چانه زدن مغازه‌های سطح شهر و فیزیکی هم راحت کند. این کدها معمولا از تخفیف بسیار بیشتری هم نسبت به حالت عادی برخوردار هستند و هر از چند گاهی یکبار از سوی سایت‌ها ارائه می‌شوند.

گاهی ممکن است به علت مناسبت خاصی، همچون سالگرد تأسیس سایت و یا مناسبت‌های تقویم، هر کسب و کاری چندین کد تخفیف مختلف با نرخ‌های متفاوت را به شما عرضه کند. اما شاید کمی سخت باشد که به موقع از تمامی تخفیف‌ها باخبر شوید. به هر حال شما نمی‌توانید هر لحظه از شبانه روز در تمامی این سایت‌ها منتظر بمانید تا کد تخفیفی ارائه شود! پس چطور می‌توان به موقع از کدهای تخفیف تمامی سایت‌ها همچون دیجی کالا، اسنپ، اکالا، باسلام، کد تخفیف دیجی استایل و کد تخفیف جت مارکت باخبر شد؟

کوپن‌های تخفیف هر سایتی که بخواهید در موپُن!

با موپُن از هر سایتی که می‌خواهید؛ تخفیف بگیرید!

به منظور راحت‌تر شدن کار شما، سایتی به نام موپُن به وجود آمده است. موپُن یکی از اولین بسترها برای اطلاع از این کدهای تخفیف است. سایر کارهایی که شما می‌توانید از طریق این سایت انجام دهید عبارتند از:

بررسی کدهای تخفیف سایت‌های مختلف اینترنتی

این پلتفرم، تمام کدهای تخفیف موردنیاز شما را در یک بستر واحد به‌صورت یک‌جا جمع‌آوری کرده است. بدین ترتیب شما دیگر نیازی ندارید که برای اطلاع از تخفیف‌های سایت‌های مختلف، یک به یک به هرکدام سر بزنید. تنها کافی است که به موپُن مراجعه کنید و کدهای تخفیف تمامی سایت‌ها را در صورت ارائه از سوی خود سایت، مشاهده نمایید.

اشتراک‌گذاری کوپن‌ها از سوی سایت شما

به‌عنوان صاحبان کسب و کار، شما قادر هستید که کدهای تخفیف خود را به‌راحتی بر روی موپُن به اشتراک بگذارید. موپُن پلتفرمی است که مخاطبان مورد نیاز شما را در خود دارد و هر روز هم مخاطبان بیشتری به آن اضافه می‌شوند. همین امر موجب می‌گردد که کد تخفیف خود را در بهترین مکان، در مقابل چشمان هزاران هزار مخاطب قرار دهید. شاید هیچ روش دیگری نتواند تا این حد مخاطبین را از وجود کد تخفیف سایت شما آگاه کند.

معرفی تمامی کدها و کوپُن‌های تخفیف

در این سایت، ضمن تبلیغ کوپن‌های تخفیف شما، به معرفی کامل هرکدام نیز پرداخته می‌شود. بدین ترتیب با یک کلیک هم مخاطب را از وجود کد تخفیف خود آگاه می‌کنید و هم تمامی اطلاعات مورد نیاز آن‌ها را از طریق موپُن به آن‌ها ارائه می‌دهید.

از دیجی کالا تا علی بابا؛ همه و همه در موپُن!

پلتفرم موپُن یک بستر بزرگ و مطمئن است که کسب و کارهای بزرگی از قبیل دیجی کالا، اسنپ، تپسی، فیلیمو، نماوا، باسلام، کد تخفیف دیجی استایل، سینماتیکت، علی بابا، کد تخفیف جت مارکت، ازکی، ایرانسل و هزاران هزار کسب و کار بزرگ دیگر از سرتاسر کشور در آن حضور دارند. شما می‌توانید کدهای تخفیف و کوپن‌های هرکدام از این غول‌های صنعت کسب و کار اینترنتی را در موپُن پیدا کنید.

بدین ترتیب با قرار دادن کد تخفیف سایت خود در پلتفرم موپن، شما هم به جمع چنین پلتفرم‌های شناخته‌شده‌ای می‌پیوندید و به نحوی راه بزرگ‌ترین نام‌های این صنعت را ادامه می‌دهید؛ بدین صورت می‌توانید پا جای پای آن‌ها بگذارید و در صورتی که هنوز کسب و کار نوپایی دارید، آن را در مسیر بزرگ و بزرگ‌تر شدن قرار دهید.

کوپن‌های تخفیف هر سایتی که بخواهید در موپُن!

موپُن؛ پلتفرمی هم برای مشتری و هم برای فروشنده!

مشتریان هم می‌توانند با رفتن به سایت موپُن، به‌راحتی و به‌صورت یک‌جا، به تمامی کوپن‌ها و کدهای تخفیف مهم دسترسی پیدا کنند. مزیت این روش نسبت به آنکه هرکدام از کدها را به‌صورت جداگانه بررسی کنید آن است که می‌توانید به‌عنوان مشتری، به آسانی آن کدها را با یکدیگر نیز مقایسه نمایید تا بهترین و ارزان‌ترین آن‌ها را پیدا و استفاده کنید. موپُن همچنین تمامی آمار و ارقام‌های مربوط به کاربران را در سریع‌ترین و دقیق‌ترین حالت ممکن در اختیار کارفرمایان عزیز قرار می‌دهد تا به‌راحتی بتوانند بازخورد کمپین‌های تبلیغاتی و تخفیفات خود را مشاهده نمایند.

همین حالا از کدهای تخفیف باخبر شوید!

با تمام این تفاسیر، می‌توان سایت موپُن را بهترین بیلبورد برای تبلیغ تخفیف‌ها شما کارفرمای گرامی و بهترین بستر برای جمع‌آوری تخفیف‌ها برای شما مشتریان عزیز دانست.

اولین و معتبرترین مرجع کوپن‌های آنلاین

موپُن اولین پلتفرمی بود که برای گردآوری و ارائه یک‌جای تمام تخفیف‌های موجود در سایت‌های آنلاین ایران به وجود آمد.

پشتیبانی همه‌جانبه مشتریان

کارشناسان موپُن تمام مدت مراقب فعال بودن کدهای تخفیف هستند و در صورت غیرفعال شدن، آن‌ها را از سایت خارج می‌کنند تا به موقع از به‌روزترین کوپن‌ها، باخبر شوید.

امکان امتیازدهی و ثبت نظر

در این پلتفرم، امکان امتیازدهی برای شما عزیزان فراهم شده است تا بدین ترتیب، موپُن هر روز یک قدم بیشتر خود را با نظرات شما وفق داده و خدمات خود را بهتر از دیروز عرضه کند.

کاملا رایگان!

هرگونه خدمات این سایت رایگان بوده و تنها کاری که باید انجام دهید آن است که همین حالا به سایت موپُن مراجعه کنید تا از تمامی کدهای تخفیف آنلاین پیش از آنکه مهلت آن‌ها به پایان برسد، بهره‌مند شوید!

کد خبر 670675

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    0 0
    عالیه موپن