پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
۰ نفر

محمد رحمانیان نمایش «اولد سانگز: عشق روزهای کرونا» را از ۱۴ اردیبهشت در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌برد.

عشق روزهای کرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر شهرزاد، محمد رحمانیان تصمیم دارد نمایش تازه خود به اسم «اولد سانگز: عشق روزهای کرونا» را با تهیه‌کنندگی علی اوجی از ۱۴ اردیبهشت سال جاری در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه ببرد.

قصه «عشق روزهای کرونا که نام آن برگرفته شده از رمان درخشان گابریل گارسیا مارکز است، در ۷ اپیزود با توجه به حال و هوای تهران در روزهای کرونایی نوشته شده است. احترام برومند، مهتاب نصیرپور، مهدی ساکی، میترا حجار، اندیشه فولادوند، نرگس محمدی، علی اوجی، شکیب شجره، سعید توکلی، نوشین اعتماد، کسری کندری، راحیل زمانی، الناز ابراهیمی در این نمایش به ایفای نقش می پردازند و رضا یزدانی خواننده این اجراست.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از ترانه سرا: حسن علیشیری، پیانیست و تنظیم کننده: سردار سرمست، طراح هنری: پردیس رافعی، طراح چهره‌پردازی: محسن دارسنج، با همکاری: پدیده جمالها، علیرضا فولادشکن، محمود زهره وند، سام بهشتی، سحر خطیبی، صادق پیاده کوهسار.

پیش خرید اینترنتی بلیت های این نمایش از صبح روز ۲۴ فروردین ماه آغاز شده است و علاقه‌مندان می توانند علاوه بر مراجعه به سایت فروش بلیت، به صورت حضوری هم بلیت‌های این نمایش را از گیشه پردیس تئاتر شهرزاد خریداری کنند.

کد خبر 669830

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تئاتر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha