در مجموعه ای که "صبا" از آثار بیش از ۳۰ هنرمند پیشکسوت و صاحب نام معاصر کشور، روز جمعه ۲۶ فرورودین رونمایی می کند، آثاری از زنده یاد مرتضی ممیز، ناصر اویسی، منوچهر معتبر، رضا بانگیز، حسین محجوبی، بهرام دبیری، زنده یاد اسماعیل توکلی (مش اسماعیل) و یعقوب امدادیان برای نخستین بار به نمایش درمی آید.

گالری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری صبا – وابسته به فرهنگستان هنر، این نمایگاه با عنوان "عمارت صبا" ساعت ۱۸ تا ۲۰:۳۰ در نگارخانه خیال با حضور هنرمندان و تمامی علاقمندان گشایش می یابد.

نمایش آثاری از ممیز، معتبر، اویسی، محجوبی برای اولین بار

نمایشگاه شامل بیش از ۶۰ اثر از ۳۱ هنرمندان ایرانی است که بیشتر آنان از چهرهای شاخص و نام آور هنر معاصر ایران به شمار می روند.

در کنار ارائه آثاری دیده نشده از هنرمندانی که نامشان آمده نام آشنایانی چون :جلال شباهنگی، احمد نصرالهی، آنه محمد تاتاری، محمد هادی فدوی، جعفر نجیبی، منوچهر نیازی، یعقوب عمامه پیچ، شهلا حبیبی، حمید پازوکی، محمد معمارزاده، صداقت جباری، محمد حسین جعفری و ... نیز با آثار خود حضور دارند.

"عمارت صبا"  تا ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱همه روزه از ساعت ۱۴ الی ۲۰ میزبان تمامی بازدیدکنندگان خواهد بود و در جریان آن تنوعی از سبک ها و گرایشهای گوناگون هنری چند دهه اخیر در قالب های متنوع از نقاشی، مجسمه و حجم، عکاسی در معرض تماشای عموم قرار می گیرد.

برگزاری این نمایشگاه با همکاری و مشارکت مجموعه داران هنری و به همت محمود طوفان صورت می گیرد.

کد خبر 669776

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha