کریم بنزما یک بار دیگر به کمک رئال مادرید آمد تا مانع حذف تیمش شود.

رئال

به گزارش همشهری آنلاین در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو میزبان چلسی بود که با وجود شکست برابر این تیم موفق شد در یک شب خت راهی نیمه نهایی شود.

با توجه به پیروزی 3 بر یک شاگردان آنچلوتی در بازی رفت رئالی‌ها  تصور نمی‌کردند که در این دیدار خانگی به مشکل بخورند اما نمایش خوب چلسی باعث شد که غافلگیر شوند. چلسی خیلی زود توسط مانت به گل رسید. این گل دیدنی در دقیقه ۱۵ لندنی‌ها را به جبران باخت ۳-۱ بازی رفت امیدوارتر کرد. نیمه دوم را هم مثل نیمه اول چلسی بهتر شروع کرد. ضربه سر رودیگر در دقیقه ۵۱ گل دوم چلسی را به همراه داشت. اشتباه بازیکنان رئال در خط دفاعی باعث شد دقیقه ۶۳ آلونسو گل سوم را بزند، اما این گل توسط VAR رد شد.

بعد از بررسی صحنه مشخص که توپ لحظه‌ای به دست یا بند انگشت آلونسو برخورد کرده بوده که با چشم غیرمسلح قابل تشخیص نبود. به همین دلیل، این گل مردود اعلام شد. با این حال ورنر دقیقه ۷۵ گل سوم را زد که این مرتبه سالم بود. به این ترتیب رئال تا آستانه حذف از لیگ قهرمانان پیش رفت اما این  تیم پس از چند تعویض آنچلوتی وضعیت بهتری پیدا کرد و در دقیقه ۸۰ روی ارسال فوق‌العاده مودریچ و ضربه تمام‌کننده رودریگو، بازی ۳ بر یک شد تا این دیدار در مجموع دو دیدار رفت و برگشت ۴، ۴ شود و وقت‌های اضافه تعیین‌کننده برنده بازی باشد.

اما در وقت‌های اضافه، روی توپ‌ربایی کاماوینگا و ارسال وینیسیوس جونیور، بنزما با ضربه سر تیر خلاص را به چلسی زد تا در نهایت رئال مادرید اگرچه بازی را در نهایت واگذار کرد اما در مجموع با نتیجه ۵ بر ۴ به دور بعدی لیگ قهرمانان صعود کند.

به این ترتیب رئال مادرید باید به مصاف برنده منچستر سیتی و اتلتیکومادرید برود.

کد خبر 669496

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha