سه‌شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷
۰ نفر

پس از ناکامی پرسپولیس در جام حذفی از برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی بعدی سرخپوشان نام برده می‌شود.

برانکو

به گزارش همشهری آنلاین ی روزهای اخیر و بعد از نتایج ضعیف پرسپولیس صحبت از بازگشت برانکو ایوانکوچیچ به این تیم شده است. موضوعی که البته با استقبال هوادارن این تیم هم روبه روشده اما آیا سرخ ها واقعا در این شرایط توان عقد قرارداد با این مربی را دارند. در این خصوص خبر ورزشی نوشت:  : «بعد از ناکامی یحیی گل‌محمدی در جام حذفی شماری از هواداران پرسپولیس روی سکوها به تشویق برانکو پرداختند و چند روزی است که در برخی محافل فوتبالی مطرح شده که باشگاه پرسپولیس بدش نمی‌آید سراغ سرمربی سابق و موفق کروات خود برود. اما اصل ماجرا چیست؟

پیگیری‌ها از باشگاه پرسپولیس نشان می‌دهد که در شرایط فعلی که این باشگاه مشکلات مالی فراوانی دارد، حتی یک درصد هم فکر مدیران این تیم به سمت برانکو نرفته و همچنان تأکید دارند که گل‌محمدی به کارش ادامه دهد. از سوی دیگر برانکو برای بازگشت به فوتبال ایران با بدهی مالیاتی روبه‌رو است؛ موضوعی که فعلاً به پای باشگاه پرسپولیس نوشته و باعث شده بدهی مالیاتی این باشگاه به شدت سنگین شود.

در آخرین قراردادی که برانکو با باشگاه پرسپولیس در زمان مدیریت گرشاسبی امضا کرده، عنوان نشده که مالیات بر عهده کدام‌یک از طرفین است و فقط به طور خالص مبلغ قرارداد ذکر شده و هنوز هم به اداره مالیات پولی پرداخت نشده است. نماینده حقوقی برانکو همچنان در حال رایزنی با باشگاه پرسپولیس است تا مشکل مالیاتی این مربی برطرف شود.»

کد خبر 669441

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    2 1
    آقای گل‌محمدی بازیکن جوان قدرتی و دارای تکنیک و تاکتیک وهوشمند انتخاب کن ورود ر بایستی را کنار گذارد.به
  • عشق پرسپولیس3 IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    4 4
    این چه مطلب بی مزه ایه.....من خودم عاشق برانکوام...اما الان تمام وجودم متعلق به امپراتورمه=) توروخدا انقد اقا یحیی مو با مستر برانکو مقایسه نکنین..انقد تحت فشار قرارش ندین:)اقا یحیی عزیزم دوست دارم حتی اگ همه بهت پشت کنن!
    • ناشناس IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
      4 3
      امپراطورت هیچ پوخی نبود وفقط به فکر حساب بانکی خودش بود از ترس اینکه بازیکنها بر علیه یحیی چیزی نگن دونه دونه داره میزارتشون بیرون ببین اخر این ماجرا چی بشه
  • بهمن حسین پور JP ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    10 3
    دوگانه لیاقت میخواهد تازه هنوز پرسپولیس قهرمانی لیگ راهم مدعی است
    • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
      5 1
      ❤❤❤❤❤
  • کیسه سوراخ شش تایی ها IR ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    12 4
    بدجوری با آمدن اسم برانکو تن استقلالی هابه لرزه میوفته یکمی رهایت کنید کمترازبرانکو خبربزارید هروقت آمدنش اوکی شدخبرچاپ کنید تا تن بدبخت استقلالی ها کم تربلرزه گناه دارن طفلی ها
  • Fashu Poshteh IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    2 1
    برانکو بهترینه اما در شرایط حاضر یحیی نیازی نیست بره ، بمونه حتی اگر پرسپولیس نتیجه دلبخواه رو نگرفت ما تیم دوم هستیم و پنج تا قهرمانی پشت سر هم داشتیم حالا دو سال قهرمان نشیم چه میشه مثلاً ، ولی بهتره از بدهکاریهای عجیب و قریب دربیایم ، یحیی برای کم کردن بار مشکلات و بدهی های باشگاه از بازیکنان ازبک و تاجیک استفاده کرد ، خواهشاً یکم اصولی فکر کنید از احساسات بپرهیزید ، بگذارید باشگاه از مشکلات فارغ شود بعد ببینید پرسپولیس چه میشود
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    4 1
    سلام، آخه عزیز من این چه خبریه؟؟؟!!! وقتی برانکو با عمان دوسال قرارداد داره و تو ایران از طریق باشگاه نه قراره سرمربی پرسپولیس عوض بشه نه حرفی از برانکو به میان اومده چرا باید تیتر خبر جانشینی یحیی باشه؟ حالا 4نفر تماشاچی تو ورزشگاه برانکو را تشویق کردن شد جانشین گل محمدی؟
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    2 3
    آقای گل محمدی کادر تیم بدرد نمیخوره . فنایی و بدنساز مخصوصا