فرمانده انتظامی تهران بزرگ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا اخیرا پلیس برنامه ای برای برخورد با جمع آوری اتباع افغانستانی دارد واکنش نشان داد.

سردار رحيمي

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا اخیرا پلیس برنامه ای برای برخورد با جمع آوری اتباع افغانستانی دارد یا خیر؟ گفت: اتباع کشور افغانستان مهمانان عزیز ما هستند و احترام به این افراد و تأمین امنیت آنان از وظایف ما است. ما هیچ مشکل خاصی در رابطه با اتباع بیگانه نداریم و همه چیز تحت کنترل است.

رحیمی برخی از تحرکات اخیر در رابطه با اتباع افغانستانی به خصوص در فضای مجازی را به توطئه توصیف کرد و گفت: مردم عزیز نیز هوشیار باشند و به توطئه های استکبار که می خواهد میان دوستی دو ملت ایران و افغانستان خلل ایجاد کرده و آنان را درگیر کنند توجه نکنند. البته پلیس کنترل های لازم را نیز در خصوص این افراد داشته و در مواردی که مرتکب جرمی شوند برابر قانون با آنان رفتار خواهد شد.

وی درباره اینکه آیا پلیس در بازار ارز ورودی داشته یا خیر؟ نیز گفت: اینکه در روزهای اخیر طرحی ویژه یا دستور جدیدی را اجرا کرده باشیم این طور نبوده اما به طور کلی یکی از وظایف پلیس کنترل بازار ارز و برخورد با سوداگران است که این موضوع در حال اجرا است.

کد خبر 669438

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • شهروند تهرانی IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    7 0
    شایعه نیست من خودم دیدم البته کار خوبییه، تو مرز جلوشون رو بگیرن خیلی بهتره
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    11 1
    این افراد مهاجر غیر قانونی هستند و مثل تمام کشورهای متمدن طبق قانون باید دستگیر و اخراج بشن . فرمانده پلیس چرا ترک فعل می‌کنه ؟؟؟