روزنامه کیهان در یادداشتی ضمن انتقاد از صدا وسیما و برخی چهره های معروف نوشت: برخی از این آدم‌ها علی‌رغم اینکه به‌واسطه تصاویر تلویزیونی و حمایت‌های صداوسیما به این مرحله از معروفیت در جامعه رسیده‌اند زیاده‌خواه شده‌اند!

صداوسیما

به گزارش همشهری آنلاین، کیهان نوشت: وقتی صحبت از سلبریتی‌ها می‌شود ناخودآگاه دراندیشه ما آدم‌های معروف و مشهوری شکل می‌گیرد که به‌واسطه حمایت و تبلیغی که از سوی شبکه‌های تلویزیونی به سود آنها شده است به این معروفیت و اعتبار رسیده‌اند؛ آدم‌هایی که در ابتدای کار و از نقطه‌ای که کار هنری و ورزشی خود را آغاز کرده بودند مثل همه مردم بودند و این صدا و سیما بود که با پخش برنامه‌ها، فیلم‌ها و سریال‌ها در شکل‌گیری و اوج زندگی هنری و ورزشی‌شان نقش بسزایی داشت و با حمایت‌ها و پشتیبانی‌های رسانه ملی، آنها به یک شخصیت هنری و ورزشی مطرح تبدیل شدند. امروز متاسفانه برخی از این آدم‌ها علی‌رغم اینکه به‌واسطه تصاویر تلویزیونی و حمایت‌های صداوسیما به این مرحله از معروفیت در جامعه رسیده‌اند زیاده‌خواه شده‌اند!

متاسفانه برخی از برنامه‌سازان و تهیه‌کنندگان برنامه‌های مختلف در تلویزیون سراغ سلبریتی‌هایی می‌روند که برای حضور در برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی درخواست مبالغ هنگفتی را از سازندگان آن برنامه دارند که البته در این خصوص‌، برخی از آن برنامه سازان بدون توجه به بیت‌المال و هزینه‌های سنگینی که از این طریق متوجه صداوسیما می‌شود دست به چنین حرکتی می‌زنند و با مبالغ بسیار سنگین و بالا چهره مورد نظر خود را به برنامه مورد نظر دعوت می‌کنند! این امر در حال حاضر به یک روند عادی و طبیعی در برنامه‌سازی در رسانه ملی تبدیل شده است.

در ادامه این یادداشت آمده است:

یقینا این امید هست که در دوره تحول رسانه ملی و مدیریت آقای پیمان جبلی، شاهد وقوع انقلابی در برنامه ‌سازی در رسانه ملی باشیم که یک مورد آن حضور برنامه سازانی با عملکرد متعهدانه که به مردم احترام می‌گذارند و در این راستا برای حفظ آرمان‌های نظام و ارزش‌های دینی‌مان تلاش می‌کنند که فضای برنامه‌سازی را پاک نگه دارند و از سلبریتی‌هایی دعوت کنند که متعهد، معتقد به ارزش‌های نظام و پای‌بند به ارزش‌های اسلام و انقلاب هستند.

کد خبر 669012

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    12 0
    صدا و سیما پاسخ دهد چرا 60 درصد به بودجه سال آینده خود افزوده است ؟ هیچکس هم از تلویزیون راصی نیست
  • علی IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    1 1
    صدا سیما باید از ابتدا هر کسی را که می خواهد وارد قاب و با پول بیت المال در جامعه مطرح کند قراردادی ببندد که تا مثلا سی یا چهل سال در کارهایش برای صدا و سیما حق اضافه کردن مطالباتش بطور نامتعارف را نداشته باشد.