مجموع نظرات: ۱۰
یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵
۰ نفر

فرمانده انتظامی ویژه شهر ری از دستگیری یک چوپان دروغگو خبر داد.

دزدی گوسفند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ دوستعلی جلیلیان از دستگیری چوپانی که اقدام به سرقت هفت رأس گوسفند از صاحب کارش کرده بود، خبر داد و گفت:‌ درپی دریافت خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ درباره سرقت احشام در محدوده گلحصار، تیم عملیات کلانتری حضرت عبدالعظیم (ع) در محل حاضر شده و رسیدگی به موضوع را آغاز کردند که در همان تحقیقات اولیه  مالباخته به ماموران مراجعه و اعلام کرد که هفت رأس از گوسفندانش از داخل دامداری سرقت شده است.  

وی با بیان اینکه اقدامات برای دستگیری عامل این سرقت آغاز شد، ادامه داد:‌ با رصد تخصصی و میدانی انجام شده مشخص شد که در زمان سرقت هیچ تخریبی صورت نگرفته و سگ های گله نیز پارس نکرده‌اند به همین دلیل احتمال ارتکاب سرقت از سوی فردی آشنا قوت گرفت.  

فرمانده انتظامی ویژه شهر ری با بیان اینکه ماموران به چوپان این گوسفندان شک کردند، گفت:‌ ماموران با استفاده از شیوه و شگرد پلیسی با این فرد صحبت کردند که در جریان آن متوجه اظهارات متناقض وی شدند. در همین راستا این فرد به کلانتری منتقل شده و به جرم خود اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه چوپان از اتباع یکی از کشورهای همسایه بود، گفت:‌برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شده و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

کد خبر 668934

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    20 2
    وقتی کشور ایران پر شده از اتباع خارجی بهتر از این نمیشه . دولتمردان باید مرزهای شرقی کشور را جدی تر کنترل کنند . چونکه واقعا اتباع خارجی شدند معضل اجتماعی .وحتی امنیتی .باید چاره‌ای‌اندیشده شود .
  • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    24 0
    بله وقتی مملکت مااینقدر افغانی میادتوش وچقدرپرروهستندکه درفضای مجازی دیدیدکه به پلیس ایران باسنگ حمله می کردند اگراسلحه داشتندحتما شلیک میکردند مگه اینا نیستندکه حق ابه ایران رانمی دند،دولت مردان تاافغانی کشورتصرف نکرده که باسنگ باهاشون بجنگیم مثل فلسطینی ها چاره ای کنید
  • دوست داروطن IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    5 3
    آخه ایران یک کشورهمسایه ندارد دقیق بنویسید کدام کشورهمسایه است /ترکیه ،،،عراق ،،،،افغانستان ،،،،،ارمنستان ،،،،آذربایجان ،،،،پاکستان ،،،،،،،کدام کشوراست
  • ۰۰ IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    4 1
    چوپان دروغگودیگراصلاح شده وتبدیل به چوپان درستکارگردیده