رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ادامه خیزش گرد و خاک در تهران و دیگر نقاط کشور خبر داد.

گرد و خاک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، صادق ضیاییان رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به اعلام وضعیت خطرناک در تهران گفت: در حال حاضر بخش وسیعی از کشور درگیر گرد و خاک است. نیمه غربی کشور و بخش هایی از مرکز همچنین بخش هایی از شرق کشور در شرایط گرد و غبار هستند.

وی ادامه داد: حتی استان گیلان و سواحل دریای خرز نیز گرد و غبار مشاهده می شود. 

بیشتر بخوانید: 

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: انتظار داریم که این وضعیت تا نیمه شب امروز با همین شدت ادامه داشته باشد. از نیمه های شب از میزان گرد و خاک در برخی از استان ها کاسته خواهد شد اما در نیمه  غربی کشور در روز شنبه یعنی فردا این شرایط گرد و غبار ادامه خواهد داشت. 

ضیاییان خاطرنشان کرد: فردا در استان های کرمانشاه، خوزستان، کردستان و ایلام کماکان گرد و خاک با شدت ادامه دارد اما در سایر مناطق کشور از شدت گرد و خاک کاسته می شود البته به این معنا نیست که به طور کامل در این مناطق گرد و خاک از بین می رود. 

وی ادامه داد: در روز یکشنبه انتظار داریم به طور کامل گرد و خاک در کشور کمتر شود. 

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره تهران گفت: در تهران نیز تا نیمه شب گرد و خاک با همین شدت ادامه دارد از فردا صبح از میزان آن کاسته خواهد شد البته برای فردا پیش بینی ما این است که گرد و خاک در تهران ادامه داشته باشد اما از روز یکشنبه انتظار داریم که دیگر گرد و خاک در تهران نداشته باشیم.

کد خبر 668412

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    0 0
    حداقل تا آخر فروردین که بارندگی قابل ملاحظه‌ای نداریم