شهردار منطقه۲ با با بیان اینکه ۶ گودی مهم رها شده در منطقه وجود دارد، گفت: برخی از آنها ایمن‌سازی شده و برخی دیگر در دست اقدام است اما نمی‌توان بحث ایمنی دائمی آنها را مطرح کرد.

ایمن سازی گودهای پرخطر

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی صالحی شهردار منطقه ۲ با بیان این مطلب افزود: اولی مربوط به برج میلاد است که از سال ۱۳۹۲ گودبرداری شده که در حال حاضر  ایمن است ولی تا زمانی که سازه آنها ساخته و به صورت کامل اجرا نشود، نمی‌توان بحث ایمنی دائمی آنها را مطرح کرد چرا که این پایدارسازی‌ها موقت هستند.   

صالحی درباره گودی واقع در خیابان ایران زمین نیز توضیح داد: شروع گودبرداری و عملیات اجرایی این گودی به سال ۱۳۹۱ بر می‌گردد که پس از مکاتبات و صدور اخطاریه‌های ایمن سازی به مالک، توسط شهرداری پر شد و در حال حاضر ایمن است؛ همچنین گودی دیگری واقع در خیابان زرافشان، خیابان گلسا که مالک شخصی دارد نیز با اخذ دستور قضایی ایمن‌سازی شد.

به گزارش شهر، او در ادامه به گود دیگری در خیابان حافظی روبروی سازمان آب و متعلق به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اشاره کرد و گفت: پیگیری در خصوص اخذ دستور قضایی جهت ایمن سازی و یا پرکردن این گودی به نتیجه رسید و ایمن سازی شد؛  علاوه بر این در بلوار فرحزادی نبش دادمان نیز گودی رها شده‌ای متعلق به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) است که جلسه‌ای با نماینده ستاد اجرایی برای تعیین تکلیف گودی تشکیل و قرار شده بود تا صاحب آن در سریع‌ترین زمان نسبت به پایدار سازی گودی و اجرای فونداسیون اقدام کند. ضمن اینکه شهرداری ناحیه ۸ اخذ دستور قضایی جهت ایمن‌سازی گودی را پیگیری کرد که ایمن سازی شد.

شهردار منطقه ۲ گفت: علاوه بر این ۵ گودی، گودی در خیابان بهزاد وجود دارد که باید نسبت به ایمن‌سازی آن اقدام شود؛ از آنجایی که این گودی خاص است برای روش ایمن‌سازی آن در حال مطالعه هستیم چرا که نمی‌توان از روش پر کردن مشکل آن را حل کرد؛ در واقع این گودی به دلیل شرایط متفاوت باید از روش‌های دیگر ایمن‌سازی شود که در حال برنامه‌ریزی برای آن هستیم.  

کد خبر 668087
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha