طبق ادعای خبرنگار ایتالیایی ظاهرا باشگاه میلان رسما برای جذب ستاره ایرانی پورتو دست‌به کار شده است.

طارمی

به گزارش همشهری‌آنلاین، اخبار انتقال ستاره ایرانی پورتو به میلان در هفته گذشته سر و صدای زیادی در رسانه‌های ایتالیایی و پرتغالی به راه انداخت. طبق اخبار رسانه‌های ایتالیا باشگاه میلان برای تقویت خط حمله‌اش قصد دارد مهدی طارمی ستاره ایرانی باشگاه پورتو را فصل آینده به جای زلاتان به جمع روسونری‌ها منتقل کند..

در جدیدترین خبر در این زمینه «رودی گلتی» خبرنگار سایت «اسپورت ایتالیا» اعلام کرد باشگاه میلان به صورت رسمی برای جذب مهدی طارمی مهاجم ملی‌پوش ایرانی پورتو اقدام کرده است.

طبق اعلام این خبرنگار ایتالیایی باشگاه میلان تماسی با باشگاه پرتغالی در این زمینه داشته است. پورتو خواهان ۲۰ میلیون یورو برای فروش طارمی است ولی این مبلغ برای روسونری بالاست.

باشگاه پرافتخار ایتالیایی برای چانه زنی درباره مبلغ خرید طارمی با باشگاه پورتو تماس برقرار کرده است. طارمی فصل گذشته با قراردادی ۵ ساله به پورتو ملحق شد.

کد خبر 667793

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Hamid IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    12 0
    به نظر من عالیه کجا بهتر از میلان برای پیشرفت ستاره ی تیم ملی مهدی طارمی..
  • علی IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    12 0
    به نظر من که خوبه ولی طارمی همونجور که بهتر از من میدونید ریسکه و اگه جواب نده دیگه نهایت مگه میتونه چندسال بازی کنه یا می تونه بمونه پورتو که اسطوره شه الانم طرفدارا سرمربی کادر همه وهمه خیلی پشتشن