سرخ ها در حالی که به ۳ امتیاز بازی برابر هوادار به شدت نیاز داشتند برابر این تیم به تساوی بدون گل رسیدند.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر در ورزشگاه دستگردی تهران میهمان تیم هوادار بود. سرخ ها در غیاب یحیی گل محمدی در نیمه اول شروع خوبی داشتند و چند بار تا آستانه باز کردن دروازه شاگردان عنایتی پیش رفتند اما ۳ موقعیت خوب این تیم با بی دقتی بازیکنان و درخشش گلر هوادار هدر رفت.

در دقیقه شش مهدی عبدی از دهانه دروازه به توپ ضربه زد که در چارچوب نبود. یک دقیقه بعد تمیروف در موقعیت مشابه توپ را به بیرون زد.

در دقیقه ۱۵ شوت احسان پهلوان با واکنش خوب حق شانس به کرنر رفت. بازی تا دقیقه ۴۰ نسبتا آرام بود تا شوت تمیروف منجر به موقعیت خطرناکی شد که حق شناس توپ را به کرنر فرستاد.

در نهایت نیمه اول با همان نتیجه بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم یحیی گل محمدی با انجام چند تعویض تلاش کرد تا نتیجه را تغییر بدهد. سرخ ها در این نیمه روی نفوذهای رضاییان دو بار فرصتداشتند تا دروازه هوادار را باز کنند که هر دو بار واکنش گلر رقیب باعث شد سرخ ها همچنان در زدن گل ناکام بمانند.

در این نیمه البته شاگردان عنایتی دو موقعیت عالی گلزنی داشتند که درخشش خوب گوهری از فرو ریختن دروازه سرخ ها جلوگیری کرد.

در نهایت این دیدار با نتیجه بدون گل به پایان رسید تا پرسپولیس با ۵۰ امتیاز در فاصله ۵ امتیازی استقلال باقی بماند. شاگردان مجیدی فردا در صورت پیروزی برابر پیکان می توانند اختلاف خود را با سرخ ها به ۸ امتیاز رسانده و یک گام بلند به سمت قهرمانی بردارند.

کد خبر 667698

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha