شاگردان اسکوچیچ آخرین بازی خود در مقدماتی جام جهانی را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

ایران

به گزارش همشهری آنلاین تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۶ در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد میزبان لبنان بود که در این بازی موفق شد با نتیجه  ۲ بر صفر به برتری برسد.  اولین فرصت ایران در دقیقه ۱۹، به دست آمد که علیرضا جهانبخش با شوت از راه دور، دروازه لبنان را تهدید کرد اما دروازه بان این تیم توپ را به صورت دراز کش دفع کرد.

در نیمه اول اگرچه توپ ومیدان در اختیار ایران بود اما شاگردانش اسکوچیچ برای رسیدن به گل تا دقیقه ۳۶ انتظار کشیدند. در این صحنه روی پاس در عمق زیبای محمدحسین کنعانی زادگان به داخل محوطه جریمه، سردار آزمون پشت سر مدافعان صاحب توپ شد و دروازه لبنان را باز کرد تا بازی در نیمه اول با همین نتیجه یک بر صفر به پایان برسد.

در نیمه دوم اسکوچیچ دو تغییر در تیم ملی ایران ایجاد کرد و سرلک و مهدی پور را جایگزین صیادمنش و عزت اللهی کرد. در این نیمه لبنانی ها حرفی برای گفتن نداشتند و  این شاگردان اسکوچیچ بودند که دوباره روی دروازه این تیم موقیعت های خوبی ایجاد کردند تا در نهایت روی پای عالی کنعانی زادگان این بار این جهانبخش باشد که با یک ضربه زیبا و دقیق گل دوم ایران را به ثمر برساند. این بازی در پایان با همان نتیجه ۲ بر صفر به پایان رسید تا تیم ملی فوتبال ایران با ۲۵ امتیاز به طور موقت صدرنشین گروه شود و در صورتیکه کره جنوبی مقابل امارات  پیروز نشود،  ملی پوشان ما به عنوان صدرنشین گروه راهی جام جهانی قطر می شوند. مسابقه این دو تیم ساعت ۱۸:۳۰ آغاز می‌شود.

قرعه کشی جام جهانی روز جمعه ۱۲ فروردین برگزار می شود وتیم های همگروه تیم فوتبال کشورمان در این روز مشخص خواهند شد.لبنان هم با این باخت ۶ امتیازی و در رده پنجم جدول گروه باقی ماند و هیچ شانسی برای حضور در پلی آف ندارد.

کد خبر 666715

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • همشهری US ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    0 1
    درود , پایان خوش برای آغازی خوش تر در جام جهانی ۲۰۲۲ همگی خسته نباشید ... زنده و پاینده باد ایران ... ۲ خبر خوش دیگر هم با تساوی (ژاپن - ویتنام ) و شکست ( کره جنوبی در برابر امارات ) صدر نشینی این ۲ تیم ۵ روز دوام داشت !!! ژاپن در آسیا ! و کره جنوبی در گروه ایران !!! زنده و پاینده باد ایران و ایران زمین ...