شرکت اپل به احتمال فراوان پاییز سال جاری از نسل جدید آی‌پد پرو با تراشه M2 رونمایی خواهد کرد.

آی پد

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت ورج، گفته شده که این دستگاه بین سپتامبر تا نوامبر رونمایی خواهد شد و شاهد تغییرات بزرگی نسبت به نسل فعلی خواهد بود.

در یک نمونه، قرار شده است از فناوری شارژ «مگ‌سیف» (Magsafe) پشتیبانی کند.

اپل آخرین بار در سال ۲۰۱۸ به‌روزرسانی قابل‌توجهی برای آی‌پد پرو ارائه کرد؛ زمانی که اپل طراحی با گوشه‌های سخت‌تر، صفحه نمایش لبه به لبه و کانکتور USB-C را معرفی کرد. این آپدیت حدود یک سال و نیم پس از عرضه آیپد پرو ۱۰.۵ در سال ۲۰۱۷ ارائه شد.

باید گفت که در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره تراشه M2 در دسترس نیست و ساخت چنین تراشه‌ای هنوز از سوی اپل تایید نشده است. اما باور بر این است که این تراشه با CPU سریع‌تر از نسل قبل و معماری ۸ هسته‌ای به بازار می‌آید. M2 علاوه بر آی‌پد پرو در مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی، مک مینی و آی‌مک ۲۴ اینچی جدید نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

در جریان رویداد "Peek Performance" اپل در اوایل این ماه، این شرکت جدیدترین آی‌پد ایر خود را به نمایش گذاشت، اما از ارائه مدل به‌روز شده از آی‌پد پرو عبور کرد و آن را کنار گذاشت. سال گذشته، پیش‌بینی شده بود که آی‌پد پرو با قابلیت‌های شارژ بی‌سیم و پشتی شیشه‌ای عرضه می‌شود. گزارشی از 9to5Mac این ادعا را تأیید می‌کند، اما منابع آن می‌گویند که اپل ممکن است طراحی پشت شیشه‌ای را کنار گذاشته باشد و به طور بالقوه پشتی آلومینیومی با لوگوی شیشه‌ای اپل را انتخاب کند.

کد خبر 666552

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha