رسانه‌های فلسطینی و عبری، از تیراندازی به نیروهای صهیونیست خبر داده اند که تا کنون دو کشته بر جای گذاشته است.

تیراندازی در قلب اسرائیل

رسانه‌های فلسطینی و عبری زبان از تیراندازی در «الخضیره»، واقع در جنوب حیفا خبر دادند که منجر به کشته شدن دو صهیونیست شده است.

به گزارش المیادین، این حادثه تیراندازی شش زخمی بر جای گذاشته که حال چهار تن از آن‌ها وخیم است. گفته شده سه نفر از افراد زخمی از نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی هستند. بر اساس برآوردهای اولیه، تیراندازی توسط دو نفر در خیابان «هربرت ساموئل» انجام شده است.

رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی در این خصوص نوشته اند فردی مسلح با تفنگ به سمت نیروهای امنیتی در الخضیره تیراندازی کرده است. بنا به اعلام این رسانه‌ها، تا کنون شش  صهیونیست زخمی شده اند که حال دو نفر از آن‌ها وخیم است.

رسانه‌های صهیونیست در خصوص این حادثه نوشته اند: «عملیات الخضیره در قلب «اسرائیل» رخ داد و مدت هاست مانند آن را ندیده ایم».

شبکه کان تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: از طرف دفتر نخست وزیری به وزرای کابینه ابلاغ شده است عملیات الخضیره را به نوار غزه و جنبش حماس یا تسهیلات احتمالی در نظر گرفته شده برای ماه رمضان ربط ندهند.


داود شهاب، مسئول رسانه‌ای جهاد اسلامی در واکنش به این عملیات ضمن حمایت از آن گفت: «بازگشت عملیات چریکی در عمق سرزمین‌های اشغال شده برای جلوگیری از تجاوز و تروریسم ضروری است». وی عملیات الخضیره را پاسخ ملت فلسطین به «جلسه شر» دانست. «جلسه شر»، اشاره به نشست «نقب» است که با حضور سران چهار کشور عرب در راستای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی برگزار خواهد شد.

شهاب به خبرگزاری المیادین گفت: این عملیات یک پیام بازدارنده قوی برای شهرک نشینان و سربازان اشغالگر است که ویرانی به بار آوردند و صدها نفر را با خونسردی کشتند.

کمیته‌های مقاومت فلسطینی نیز در واکنش به این رخداد تایید کردند عملیات الخضیره ضربه جدیدی به سیستم امنیتی و اطلاعاتی دشمن صهیونیستی است.

یوسف الحساینه، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به عملیات الخضیره گفت: عملیات الخضیره ضربه دردناکی برای نمایندگان رژیم های ارتجاعی و سازشکاری بود که اکنون در النقب اشغالی در حال دیدار با وزیر امور خارجه آمریکا و وزیر امور خارجه رژیم اشغالگر صهیونیستی هستند.

رسانه‌های صهیونیست امروز از بالابردن سطح آمادگی نظامیان رژیم صهیونیستی برای مقابله به تهدیدات احتمالی خبر داده بودند. شبکه کان  امروز اعلام کرد نگرانی رژیم صهیونیستی از تهدیدات هوایی احتمالی در طول نشست «نقب» نظامیان را بر این داشته تا سطح آمادگی خود را افزایش داده و در همین راستا چند هواپیمای جنگی به پرواز درآمده اند.

کد خبر 666517

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha