معاون گردشگری اداره کل میراث فرهگی صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: ظرفیت همه مراکز اقامتی مازندران تکمیل است.

هتل

ه گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، مهران حسنی در گفتگوی خبری گفت: همه مراکز اقامتی مازندران از تاریخ ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ تا سوم فروردین ۱۴۰۱ در استان تکمیل شده است.

حسنی افزود: پس از دو سال رکود گردشگری نوروزی در کشور و مازندران، به دلیل شرایط کرونایی، عید امسال گردشگران بیشتر از حد تصور وارد استان حاضر شدند و تاکنون همه مراکز اقامتی رسمی استان از گردشگر تکمیل شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با بیان اینکه مقرر شده بود در صورت نیاز، از ظرفیت مدارس، سالن‌های ورزشی، مساجد و اماکن متبرکه استان هم برای اسکان مسافران و گردشگران استفاده شود، گفت: این فضاها در ۱۷ شهرستان مازندران برای اسکان اضطراری مسافران در نظر گرفته شد.

به گفته معاون گردشگری اداره کل میراث فرهگی صنایع دستی و گردشگری مازندران، ظرفیت ۴۵۰۰ خانه مسافر و ۲۹۰ اقامتگاه مازندران نیز از گردشگران نوروز ۱۴۰۱ تکمیل است.

حسنی با اشاره به اینکه ۲۶ بازارچه صنایع دستی در سطح ملی استانی و شهرستانی تا پایان تعطیلات نوروز امسال در سطح استان دایر است تصریح کرد:۹۵۰ هزار نفر تاکنون از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی مازندران بازدید کردند.

یادآور می‌شود ظرفیت تاسیسات گردشگری مازندران ۵۴۰۰ واحد است.

کد خبر 666028

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha