معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور گفت: به رانندگان بدون تخلف و تصادف در ایام تعطیلات نوروزی، ۶ دستگاه خودرو و ۳۰ دستگاه موتورسیکت برقی هدیه داده خواهد شد.

تارا - ایران خودرو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سرهنگ عین‌الله جهانی با اشاره به هدیه پلیس راهور به رانندگان قانون‌مدار در ایام نوروز ۱۴۰۱، اظهار کرد: در راستای تشویق و ترویج رانندگان به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در ایام نوروز، برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی لحاظ کردیم و یکی از این برنامه‌ها جایزه به رانندگان قانونمند است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور افزود: در همین رابطه، به رانندگان بدون تخلف و تصادف در ایام تعطیلات نوروزی (از ۲۶ اسفند تا ۱۶ فروردین)، ۶ دستگاه خودروی تارا و شاهین و ۳۰ دستگاه موتورسیکت برقی هدیه داده خواهد شد.

وی درباره نحوه شناسایی این رانندگان نیز گفت: این رانندگان از طریق دوربین‌ها و به صورت سیستمی رصد شده و افرادی که تخلف و تصادف نداشتند، شناسایی می‌شوند، سپس پس از ارزیابی سیستمی، قرعه‌کشی نیز به صورت سیستمی انجام خواهد شد.

به گفته جهانی، این قرعه‌کشی در برنامه زنده تلویزیونی انجام خواهد شد.

کد خبر 665122

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • محمد IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    11 1
    با تشکر و سپاس از زحمات شما ، لطفاً قبل از قرعه کشی و بذل و بخشش ، تکلیف خودرو های که بی دلیل جریمه میشن رو مشخص فرمایید ، خودرو در پارکینگ منزل هست .می بینید پیامک جریمه الصاقی ! صادر میشه و برای اثبات بی گناهی باید دو برابر مبلغ جریمه هزینه کنیم .حالا دوندگی و معطلی و گذاشتن زمان و وقت بماند . جناب سردار هادیانفر لطفاً رسیدگی فرمایید به مشکلات مردم .تشکر
    • علی IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
      12 1
      اگر کسی رو پیدا کردی به درد مردم رسید سلام منو بهش برسون.
    • علی IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
      0 0
      قرعه کشی به راهنمایی ورانندگی هم رسید ...خدابخیر بگذرونه....فرارکنید بعدا معلوم میشه چه نقشه ای براتون کشیدن.
  • ایران IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    3 2
    خدایی فکر میکنین مردم تا این حد ساده هستن.خوب راحت بگین به خاطر شرف و انسانیت بیشتر مواظب رانندگیتان باشید
  • علی IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    1 0
    باسلام. من فقط یک مورد عوارض آزادراهی به مبلغ 5000تومن فراموش کردم واریز کنم. پلیس راه 9 برابر اون برام جریمه نوشتند. هیچ جای دنیا اینگونه عمل نمیکنند. خداازشون...
  • امیر IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    0 0
    من جریمه شدم بعد نوشته تسلیمی .صدوخورده ای پیامک هم نیومده دوبرابر هم شده .تکلیف چیه نه وقت ونه پول هست بریم دنبال اصلاحش تازه اگر بشه نه هم پولداریم الکی پرداخت کنیم باید از شکم زن وبچه بزنیم وپرداخت کنیم اون افسری که ندیده جریمه تسلیمی نوشته اونم جایی که تو عمرم نرفتم به اون دنیا وحق الناس اعتقاد داره ؟
  • مهدیصالحی IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
    0 0
    از شما ممنون میشم من کل زندگیم یه ماشین تخلف ندارم
  • ر. صالحی IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    0 0
    باسلام من راننده اسنپم پشت ترافیک مسافر پیام داد کجایی جوابش را دادم 84هزار تومان جریمم کرد درآمدی که داشتم 119هزار بود تازه سهمیه کمسیون اسنپ هم کسر کن بعد بهش گفتم گفت اسنپ غیر قانونیه