رئیس جمهور گفت: امروز توصیه مقام معظم رهبری به ما ایجاد اشتغال، رونق تولید، شکوفایی اقتصاد، مبارزه با بی‌عدالتی، فقر، تبعیض و فساد است.

رئیسی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سید ابراهیم رئیسی در جمع زائران راهیان نور در یادمان شهدای شلمچه با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری مردم ایران مظلوم و مقتدر هستند، اظهار کرد: وجود رهبری معظم انقلاب اسلامی هدایت‌گر است و به کشور ایران عزت و اقتدار داده است.

رئیس جمهور گفت: شهدا و مردم نیز به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدرت داده‌اند و داشته‌های این نظام مقدس به این کشور توانایی بخشیده است.

وی افزود: نیروهای مسلح، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش دلاور و نیروهای بسیجی نیز سهم به سزایی در پیروزی‌های دوران دفاع مقدس دارند و از بازوهای توانمند نظام اسلامی به شمار می‌روند.

رئیس جمهور با بیان اینکه مردم خوزستان دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کردند، گفت: ما همه مدیون مردم خوزستان هستیم. دلاوری خرمشهر، شکستن حصر آبادان و ایستادگی دلاورانه مردان و زنان این مرز و بوم در مقابل دشمنان مثال‌زدنی است.

رئیسی با اشاره به دفاع جانانه مردم خوزستان از کشور، وطن و ارزش‌های اسلامی اظهار کرد: شهدا ناظر بر رفتار و اعمال ما هستند و امروز ما باید برای شنیدن پیام شهدا گوش شنوا داشته باشیم. پیام شهدا در تمامی کشور طنین‌افکن است و این پیام چیزی جز دین‌مداری، ولایت‌مداری‌، خدمت صادقانه به مردم، توجه به ارزش‌های اسلامی‌، حفظ ارزش‌های الهی، استقلال، آزادی، دفاع از نظام، ایستادگی در مقابل ظلم و استکبار، مقاومت برای رسیدن به اهداف انقلاب و پاسداری از دستاوردهای نظام نیست.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی تکلیف همه ما را روشن کرده‌اند، گفت: امروز توصیه مقام معظم رهبری به ما ایجاد اشتغال، رونق تولید، شکوفایی اقتصاد، مبارزه با بی‌عدالتی و فساد است.

رئیس جمهور با اظهار خرسندی از حضور در جمع راهیان نور گفت: برخی افراد این را می‌پسندند که بهترین ساعات خویش را در مسیر نورانی راهیان نور سپری کنند و بهترین حالات را حضور در جوار شهدا و سنگرهای شهیدان می‌دانند و باید شرایطی فراهم شود تا مردم با سهولت بیشتری به عتبات عالیات سفر کنند.

رئیسی بیان کرد: دعا می‌کنیم به برکت اخلاص شما زائران عزیز خداوند به ما نیز اخلاص عطا بفرماید تا بتوانیم مسائل و مشکلات مردم را از نزدیک لمس کنیم. در بین راه از سوی شما عزیزان نامه‌هایی دریافت کردم که حتما به آنها رسیدگی خواهم کرد.

وی گفت: برای زیارت کربلا به دست‌اندرکاران این حوزه دستورات لازم برای پیگیری مجدانه و تسهیل در سفر زائران خوزستانی، فارس، لر بختیاری، کرد و تمامی اقوام و پویش‌ها داده شده است.

رئیسی با تاکید بر لزوم احقاق حق مردم خرمشهر و آبادان گفت: ما باید حق این مردم را ادا کنیم.

وی در عین حال مردم و شهدا را سرمایه عظیم نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: ذخائر معنوی در این کشور بسیار زیاد است که باید قدر آنها را دانست.

رئیس جمهور با اشاره به سومین سفر به استان خوزستان گفت: خداوند در طی این مدت به بنده توفیق داد که برای بار سوم به استان خوزستان سفر کنم و در این سفرها مسائلی نظیر تولید، اشتغال و گرفتاری‌هایی که در حوزه منابع آبی در وجود دارد با جدیت دنبال شده است.

  

کد خبر 664952

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • marandi IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    0 0
    ......آخی ........چقدر خیال همه راحت شد .....همه چی عالی شد ....
  • هموطن IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    0 1
    زیارت کربلا هم باید تسهیل شود هم باید ارزان شود تاتمام اقشاردستشان به مولایشان برسد. باتشکر از رییس جمهور ی عزیزمان .