مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
۰ نفر

اگر تصمیم دارید که با خرید کادو لاکچری برای همسر، دوست، نامزد یا عشق خود، او را در یک مناسبت تحت تاثیر قرار داده و مراتب عشق و علاقه خود را به وی ابراز کنید، پیشنهادهای خاصی برای شما داریم.

کادو لاکچری برای خانم‌ها و آقایان

کادو خریدن را باید به شکلی هنری بدانیم که اگر در خصوص آن دقت کافی به خرج ندهید، نه تنها مبلغی را بابت خرید کادو به هدر داده، بلکه طرف مقابل خود را نیز مایوس می‌سازید. در ادامه با ما همراه باشید.

خرید کادو لاکچری برای خانم‌ها

پیش از هر چیزی باید به خوبی نسبت به روحیات و علاقه مندی‌های خانم مورد نظر خود آگاهی داشته باشید. اگر اطلاعات زیادی در این خصوص ندارید، از دوستان و نزدیکان وی پرس و جو کرده و علاقه مندی‌های وی را کشف کنید. به علاوه لازم است اطمینان حاصل کنید کادویی که قصد خرید آن را دارید، برای او تازگی داشته باشد.

ممکن است شما تصمیم به خرید یک ساعت قرمز رنگ لوکس بگیرید، در حالی که شخص مورد نظر خود از پیش یک ساعت قرمز جذاب دارد! پس می‌بینید که این موضوع به اندازه خود انتخاب کادو، اهمیت زیادی دارد.

اما ببینیم بهترین گزینه‌ها برای خرید هدیه لاکچری مناسب بانوان چه مواردی می‌تواند باشد:

ساعت‌های جذاب و برند

خرید ساعت‌های گران قیمت، همیشه می‌تواند ایده ای عالی باشد. مهم نیست که شخص مقابل چند ساعت دارد، حتما شما می‌توانید یک ساعت جدید و متفاوت به عنوان هدیه‌ای لاکچری برای وی خریداری کنید.

گوشی موبایل برای خرید کادو لاکچری

با توجه به نوسانات قیمتی بازار، خرید گوشی‌های لوکس، به راستی گران قیمت تمام می‌شود. اما اگر تصمیم گرفته‌اید که واقعا یک هدیه لاکچری خریداری کنید، گوشی‌های موبایل پرچم‌دار، گزینه‌هایی فوق العاده و کاربردی هستند که نمی‌توان از آن‌ها چشم پوشی کرد.

راهنمای خرید کادو لاکچری برای خانم‌ها و آقایان

طلا و جواهرات

تمام خانم‌ها، بهتر است بگوییم در کلیه ردیف‌های سنی، عاشق طلا و جواهرات هستند. برق یک گردنبند، انگشتر، النگو، گوشواره و دستبند، همیشه برق شادی را در چشم بانوان زنده می‌کند. با توجه به قیمت بالای طلا در بازار امروز، باید دل به دریا زده و مبلغ قابل توجهی برای خرید طلا به عنوان کادو، پرداخت کنید. البته این مبلغ قطعا ارزش هیجان زده کردن خانم مورد علاقه شما را حین باز کردن بسته بندی هدیه خواهد داشت.

عطرهای گران قیمت و لوکس

کدام خانمی را می‌شناسید که عاشق عطرهای گران قیمت و لوکس نباشد؟ اگر می‌خواهید خانم مورد نظر خود را حسابی هیجان زده کنید؛ بهتر است به دنبال لوکس‌ترین برندهای مشهور عطرهای زنانه بروید. وقتی می‌خواهید عطری را به عنوان هدیه انتخاب کنید، به جز رایحه عالی آن، به بسته بندی نیز توجه خاصی داشته باشید.

راهنمای خرید کادو لاکچری برای خانم‌ها و آقایان

هارد اکسترنال

خانم‌ها عاشق ثبت لحظه‌های مختلف در قالب فیلم و عکس هستند و همیشه هدیه دادن یک هارد اکسترنال برای ذخیره کردن این حجم از فیلم و عکس، مناسبت دارد. اگرچه می‌توانید با خرید یک هارد اکسترنال 1 ترا بایت، هزینه کنترل شده‌تری بپردازید، اما توصیه می‌کنیم که کمی دست و دلبازتر بوده و به یکباره هارد 2 ترابایتی خریداری کنید تا هم لوکس‌تر به نظر رسیده و هم کارایی بیشتری داشته باشد.

خرید کادو لاکچری برای آقایان

خرید کادو برای آقایان کمی چالش برانگیزتر است. محدودیت مواردی که می‌توان برای آقایان به عنوان کادو خرید، باعث می‌شود تا کار خانم‌هایی که می‌خواهند برای همسر، نامزد و ... خود کادو خریداری کنند، پیچیده‌تر باشد.

با این همه هنوز پیشنهادهای خاصی برای شما که عاشق کادو خریدن هستید، داریم:

ساعت مچی شیک و مردانه

برندهای مختلفی از انواع ساعت‌های مچی در بازار وجود داشته و شما می‌توانید با توجه به بودجه خود، از میان مدل‌ها و مارک‌های مختلف، مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. اما دقت داشته باشید که خرید برند فیک ساعت مچی، بدترین کاری است که می‌توانید برای هدیه دادن انجام داده و هرگز فکر چنین کاری را نکنید!

خرید کادو لاکچری تبلت یا گوشی موبایل

احتمالا گوشی موبایل کمی تکراری بوده و شاید مرد مورد نظر شما همین حالا نیز گوشی مناسبی در دست داشته باشد. در این صورت اگر فکر می‌کنید در زمینه کاری و فعالیت‌های وی کاربردی خواهد داشت، خرید تبلت نیز می‌تواند ایده‌ای عالی باشد.

ادوکلن‌های برند

برای خرید عطر و ادوکلن همیشه گزینه‌های بی‌شماری وجود دارد. اما این موضوع نیز تا حدود زیادی سلیقه‌ای بوده و باید شناخت خوبی از شخص مورد نظر خود داشته باشید. ممکن است یک رایحه که به نظر شما فوق العاده می‌رسد، از نظر وی آن قدرها جذاب نباشد. از این روی برای خرید ادوکلن مردانه، از پیش کمی در مورد سلیقه مرد مورد نظر خود، کنجکاوی کنید.

برای آن دسته از افرادی که مایل به خرید هدیه‌ای هستند که همیشه به یادگار باقی بماند، انتخاب ادوکلن چندان مناسب نیست. به هر حال ادوکلن‌ها دوره‌ای از مصرف داشته و پس از آن دور انداخته می‌شوند!

ریش تراش

ریش تراش همیشه کاربردی است. احتمال زیادی دارد که شخص مورد نظر شما در حال حاضر نیز یک ریش تراش داشته باشد، اما شاید بتوانید مدلی جدیدتر و مجهزتر را خریداری کنید. به هر ترتیب توصیه می‌کنیم که تحقیق کاملی از مدل‌های مختلف جدید بازار به عمل آورده و اگر تصمیم به خرید ریش تراش به عنوان یک کادوی مردانه گرفتید، بهترین آن‌ها را خریداری کنید.

پاوربانک

اگر چه پاوربانک نمی‌تواند آن قدرها لوکس و لاکچری باشد، اما به لحاظ کاربردی بودن و این که مدل‌های جدید و به روز خاصی در بازار وجود دارند، در این فهرست جای گرفته است. اگر تصمیم گرفتید یک پاور بانک به عنوان هدیه برای آقایان خریداری کنید، حتما مدل با ظرفیت بالا و از بهترین برند را انتخاب کنید.

خرید کادو لاکچری مردانه؛ ست ابزار

اکثر آقایان عاشق ابزارآلات هستند. شاید تعجب کنید که چطور این مورد را در شمار کادوهای لاکچری قرار داده‌ایم. اشتباه نکنید. اگر شما یک ست کامل و بزرگ از ابزارآلات مختلف خریداری کنید، نه تنها ارزان قیمت نخواهد بود، بلکه شاید حتی در مقایسه با دیگر موارد این فهرست، بارها نیز گران‌تر و ارزشمندتر باشد. البته باید پیش از آن اطمینان حاصل کنید که آقای مورد نظر شما به اندازه کافی عاشق ابزارآلات بوده و در ضمن از پیش ست‌های کامل‌تری نداشته باشد.

یک توصیه مهم

هر آن قدر که برای خرید کادو لاکچری توجه و دقت به خرج داده باشید، اگر بسته بندی آن مناسب و به اندازه کافی زیبا نباشد، به حد زیادی از تاثیرگذاری آن کم خواهد شد. از این جهت حتما برای بسته بندی شیک و جذاب هدیه خود نیز به اندازه کافی وقت بگذارید.

کلام آخر

در بالا مثال‌هایی برای خرید کادو لاکچری مناسب خانم‌ها و آقایان ارائه کردیم. شما چه موارد دیگری را به این فهرست اضافه می‌کنید؟ ایده‌های خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

کد خبر 664927

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha