آبی‌پوشان پایتخت در دیدار فوق‌العاده حساس لیگ برتر امروز عصر به مصاف پرسپولیس می‌روند.

استقلال

به گزارش همشهری‌آنلاین، شاگردان فرهاد مجیدی برای حفظ صدرنشینی در لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در هفته بیست و سوم این رقابت‌ها و در حساس‌ترین دیدار هفته به مصاف شاگردان یحیی گل‌محمدی می‌روند تا نود و هشتمین دربی پایتخت را برگزار کنند.

استقلال مجیدی تا اینجای فصل بدون باخت با ۵۴ امتیاز و ۶ امتیاز اختلاف با پرسپولیس صدرنشین لیگ هستند.  با توجه به فاصله امتیازی بین دو تیم و نزدیک شدن به هفته‌های پایانی لیگ برتر مجیدی هرگز نمی‌خواهد در دربی بازنده باشد بنابراین با تمام قوا شاگردانش را به استقبال سرخ‌ها خواهد فرستاد، همچنین با توجه به نزدیک شدن به هفته‌های پایانی لیگ در صورت پیروزی استقلال، آبی‌ها گام بلندی به سوی قهرمانی خواهند برداشت. 

استقلال برای مسابقه محرومی ندارد و مصدوم این تیم هم محمد دانشگر بود که در جلسه تمرینی روز گذشته حضور داشت و مشکلی برای شرکت در مسابقه امروز ندارد.

سیدحسین حسینی برای بازی گزینه اول فرهاد مجیدی درون دروازه خواهد بود؛ حسینی در بازی رفت هم درون دروازه بود و امیدوار خواهد بود تا دوباره یک کلین شیت به نام خود ثبت کند.

به نظر می‌رسد که مجیدی دوباره از سیستم ۱-۳-۲-۴ استفاده کرده و با چهار مدافع روانه میدان شود. رافائل سیلوا پس از درخشش در بازی برابر صنعت نفت، برابر پرسپولیس نیز بازی می‌کند و عارف غلامی زوج او در خط دفاعی است. صالح حردانی و جعفر سلمانی نیز در چپ و راست بازی خواهند کرد.

در خط میانی برای آبی‌ها زبیر نیک‌نفس و مهدی مهدی‌پور در پست هافبک دفاعی در دسترس خواهند بود و  استقلال با ۳ وینگر سرعتی و تهاجمی خود به زمین مسابقه می‌رود و در پی استفاده از ضدحملات خواهد بود. کوین یامگا در سمت راست، عزیزبک آمانوف در چپ و امیرحسین حسین‌زاده نیز در مرکز و پشت سر ژستد بازی خواهند کرد.

ترکیب احتمالی استقلال برابر پرسپولیس

سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، صالح حردانی، جعفر سلمانی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی‌پور،عزیزبک آمانوف، کوین یامگا، امیرحسین حسین‌زاده، رودی ژستد

کد خبر 664853
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha