سرپرست سازمان اورژانس تهران با بیان اینکه ۱۰ درصد از مصدومان خانم و ۹۰ درصد آقا هستند، گفت: گروه سنی ۱۱ تا ۲۰ سال با ۶۱ درصد بیشترین آمار ما را در تفکیک سن به خود اختصاص داده است.

چهارشنبه سوری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، یحیی صالح‌طبری با تشریح جدیدترین آمار حوادث ناشی از چهارشنبه پایانی سال گفت: از تاریخ هشت صبح اول اسفند لغایت ۲۴ اسفند ساعت دو آمار کل مصدومان ۵۲ نفر، آمار مصدومانی که به بیمارستان منتقل شدند ۲۸ نفر و تعداد افرادی که در محل درمان شدند ۲۳ نفر و تعداد افراد فوت شده یک نفر است.

سرپرست سازمان اورژانس تهران خاطرنشان کرد: همچنین از تاریخ ۸ صبح ۲۴ اسفند الی ساعت ۲۰، ۲۴ اسفند تعداد کل مصدومان ۲۶ نفر، تعداد انتقال به بیمارستان ۱۴ نفر، تعداد درمان در محل ۱۱ نفر و تعداد فوتی‌ها یک نفر است.

وی با بیان اینکه ۱۰ درصد از مصدومان خانم و ۹۰ درصد آقا هستند، اظهار کرد: بیشترین آسیب‌ها از نوع چشمی ۲۴ درصد، سوختگی ۳۳ درصد و انواع تروما ۴۳ درصد است.

صالح‌طبری اظهار کرد: گروه سنی ۱۱ تا ۲۰ سال با ۶۱ درصد بیشترین آمار ما را در تفکیک سن به خود اختصاص داده است و بازه سنی بعدی ۲۱ تا ۳۰ سال ۱۴ درصد را به خود اختصاص داده است.

کد خبر 664478

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha