قیمت دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۴ هزار و ۴۲۲ تومان اعلام شد که قیمت آن نسبت به روز گذشته ۴۱ تومان کاهش یافت. امروز دلار در بازار آزاد در حدود قیمت ۲۶ هزار و ۵۳۰ تومان معامله شد.

دلار

به گزارش همشهری ‌آنلاین، امروز سه‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ قیمت دلار در بازار آزاد تا ساعت تنظیم این خبر در حدود ۲۶ هزار  و ۵۳۰ تومان اعلام شد. 

قیمت دلار چند روزی است که در کانال ۲۶ هزار تومان بالا و پایین می شود. توقف مذاکرات وین و انتشار برخی اخبار درباره این مذاکرات موجب شده است که دلار مسیر صعودی در پیش بگیرد.

همچنین قیمت خرید و فروش دلار تا ساعت تنظیم این خبر، از سوی صرافی ملی نیز به ترتیب ۲۴ هزار و ۱۷۹ تومان و ۲۴ هزار و  ۴۲۲ تومان اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به روز گذشته ۴۱ تومان کاهش یافت.

 قیمت خرید یورو  ۲۷  هزار و ۷۶۰ تومان و قیمت فروش آن ۲۸ هزار و  ۳۹ تومان از سوی صرافی ملی اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به روز گذشته ۷۲۵ تومان افزایش یافت.

امروز در اولین نرخ اعلامی از سوی صرافی ملی قیمت خرید و فروش دلار از سوی صرافی ملی به ترتیب ۲۴ هزار و ۲۷۹ تومان و ۲۴ هزار و ۵۲۳ تومان اعلام شد. همچنین، قیمت خرید یورو  ۲۷ هزار و ۴۰۷ تومان و قیمت فروش آن ۲۷ هزار و ۶۸۲ تومان اعلام شد که در نرخ های اعلامی بعدی از سوی این صرافی قیمت دلار  و یورو افزایش یافت.

همچنین امروز تا ساعت تنظیم این خبر، نرخ دلار در بازار متشکل ۲۴ هزار و ۶۷۲ تومان و نرخ یورو ۲۷ هزار  و ۹۰۰ تومان اعلام شد.

کد خبر 664369

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha