همشهری آنلاین: باشگاه استقلال تهران با صدور اطلاعیه‌ای، در مورد عدم حضور امیر رضا واعظی آشتیانی، مدیرعامل این باشگاه در سمینار دو روزه کنفدراسیون فوتبال آسیا توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، در متن اطلاعیه باشگاه استقلال آمده است:

به دنبال درج خبری مبنی بر محرومیت مدیرعامل جدید باشگاه استقلال تهران از حضور در سمینار دو روزه کنفدراسیون فوتبال آسیا که قرار است در روزهای هفتم و هشتم آبان ماه سال جاری در کوالالامپور برگزار گردد موارد ذیل را به اطلاع عموم می‌رساند:

فدراسیون فوتبال کشورمان در تاریخ 30 تیرماه 87 موضوع شرکت در این سمینار را به باشگاه‌های فوتبال کشورمان اعلام کرد و مقرر شد علاقه‌مندان به حضور در این سمینار حداکثر تا 15 مرداد 87 مراتب را به همراه فرم‌های تکمیل شده به فدراسیون فوتبال منعکس کنند.

باشگاه فرهنگی - ورزشی استقلال ایران نیز اسامی و مدارک تکمیلی مدیر عامل وقت و سرپرست باشگاه را طی نامه‌ای به شماره 9522 در تاریخ دوم شهریور 87 (با تاخیر 16 روزه) به فدراسیون فوتبال ارسال نمود که به دلیل تاخیر مورد پذیرش کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار نگرفت.

با توجه به تغییرات ایجاد شده در سطح مدیریتی باشگاه، مدیرعامل جدید باشگاه به دلیل اهمیت این سمینار، علاقه‌مندی خود را نسبت به حضور در این سمینار در تاریخ 15 مهر به همراه فرم‌های تکمیلی به فدراسیون فوتبال کشورمان اعلام کرد و فدراسیون فوتبال نیز در تاریخ 17 مهر مراتب را به دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا منعکس کرد.

از آنجایی که اعلام حضور نمایندگان باشگاه استقلال در مرداد ماه سال جاری با تاخیر صورت گرفته بود لذا کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز با توجه به مقررات و مشخص نمودن ضرب الاجل قید شده طبیعتا از پذیرش مدیر عامل جدید باشگاه خودداری کرده که این رویه شامل دیگر باشگاههای کشورمان نیز شده است.

لازم به توضیح است که در این راستا، هیچگونه کوتاهی و قصوری متوجه فدراسیون فوتبال کشورمان و به ویژه بخش بین المللی فدراسیون نیست.

کد خبر 66429

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز