رییس شورای شهر تهران گفت: در مذاکراتی که داریم و اطلاع نداریم در آن چه می‌گذارد، انشالله به خوبی بگذرد و ضربات گذشته بر پیکر ما وارد نشود. امیدواریم سال آینده سال موفقیت و پیروزی باشد.

مهدی چمران - رئیس شورای شهر ششم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، مهدی چمران در جلسه امروز سه شنبه ۲۴ اسفند ماه شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود گفت: روز ۲۵ اسفند ماه را که سالگرد بمباران شیمیایی حلبچه به دست رژیم صدام است را یادآوری می‌کنم.

او ادامه داد: صدام بخشی از خاک و مردم خود را به خاک و خون کشید. ما چند ساعت بعد از حادثه به محل رسیدیم و شاهد حوادث غم‌انگیز فراوانی بودیم که نمی‌توان آنرا بازگو کرد. شخصی که خود را به آب رسانده بود تا صورت خود را بشوید و از سموم شیمیایی رهایی پیدا کند و نظایر این بسیار در آن حادثه رخ داد. صدام به خاطر اینکه با جمهوری اسلامی روی خوش نشان دادند مردم خود را آنگونه وحشیانه بمباران می‌کند و جالب است که کسی نیز به آن‌ها چیزی نگفت.

چمران افزود: این دوگانگی در تبلیغات را که امروز می‌بینیم آن زمان نیز رواج داشت. صدام این بمباران شیمیایی وحشتناک را انجام داد و کسی هم به او چیزی نگفت. حتی برای صدام کنار بغداد یک کارخانه تولید مواد شیمیایی درست کردند که بمب شیمیایی تولید کند و نیازی به تهیه از اروپا نداشته باشد.این بمباران یک صفحه سیاه و ننگینی در زندگی بعثی‌های عراق و صدام است که انجام شد.

رئیس شورای شهر تهران در ادامه ضمن تبریک ایام نیمه شعبان گفت: میلاد نیمه شعبان را تبریک می‌گویم و انشالله بر همه ما مبارک باشد و وجود حضرت ولیعصر را چه در دوران غیبت و چه در دوران ظهورش درک کنیم.

چمران با اشاره به شروع جلسات شورا در سال آینده گفت: امروز جلسه پایانی شورا است و بعد از ۱۳ فروردین جلسات سال جدید شروع خواهد شد. امیدواریم سال آینده برای همه ملت‌ها به ویژه ملت ما سال موفقیت، پیروزی و برپایی حکومت عدالت جهانی و سال موفقیت همه ما باشد.

او با اشاره به مذاکرات برجامی ایران گفت: در مذاکراتی که داریم و اطلاع نداریم در آن چه می‌گذارد، انشالله به خوبی بگذرد و ضربات گذشته بر پیکر ما وارد نشود امیدواریم سال آینده سال موفقیت و پیروزی باشد و انشالله آقای رییسی با برنامه ریزی خوبی که دارند و تلاش‌های جهادگونه سر و سامانی به وضع بی‌سر و سامانی که در کشور ما به وجود آمد داده شود. انشالله که بر همه مردم و ملت ما نوروز مبارک باشد و سال موفقیت و پیروزی و سلامتی و تندرستی و دستیابی به ایده‌ها و برنامه‌ها باشد.

کد خبر 664280

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 13
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    0 1
    انشا ا....
  • سیفی IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    4 0
    بهتر هست که شما به بازنشستگی فکر کنید و سکان را به جوانان واگذار کنید شورای شهر در مسائل سیاسی چرا دخالت می کند؟؟؟
  • وجدان IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    3 0
    18 روز تعطیلات خدا بده برکت همه مشکلات مرتفع گردید همه چی آرومه انشالله بعد از ماه مبارک رمضان و ..... خدمت میرسیم
  • چ FR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    0 0
    خوب باشد و یا بد ب حال شما چه فرقی می کند برای قشر ضعیف و متوسط فرق می کند...
  • ناشناس IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    1 1
    حتی اگر تحریم ها هم برداشت شود برای مردم فرقی نمی کند چون به لطف شما بعد از یکی دو سال لغو خواهد شد
  • محمد IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    1 0
    جناب اقای مهندس چمران چرا به نزول درنزول گرفتن عوارض خودرو وساختمان توجهی ندارید وایا اتش نشانی زیر نظر شهرداری است چرا از مردم پول میگیرد یا قبض مستقل صادر میکند واگر زیر نظر شهرداری نیست چرا از شهر داری پول میگیرد وچرا باید هزینه طرح ترافیک نودوهشت هزار تومان است مردم باید دراین شهر بابت هر فعل وانفعالی تو شهر قبض پرداخت کنند قبض عوارض ساختمان طرح ترافیک عوارض مغازه اتش نشانی پسماند ومعاینه فنی پروانه ساختمان