مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۸۷ - ۰۵:۳۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: راه آهن تهران – تبریز تا 24 ماه آینده در منطقه 17 زیر زمینی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 17، معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه گفت: ریل آهن تهران- تبریز تا هفته آینده با تنها دستگاه مدرن در ایران که از اندیمشک وارد تهران شده است برداشته می‌شود. [آغاز عملیات اجرایی تونل زیرزمینی راه آهن تهران - تبریز]

ملا صالحی افزود: هم اکنون 500 کامیون در شب خاک‌های مازاد در حریم خط آهن تهران -تبریز را به خارج از شهر منتقل می‌کنند که با برداشتن کامل خط این تعداد به 3 هزار کامیون در شب خواهد رسید.

وی با اشاره به ایجاد آلودگی صوتی حاصل از این پروژه گفت: شهروندان باید با صبر و حوصله خود این پروژه را همراهی کنند تا زودتر به پایان برسد.

ملاصالحی در ادامه گفت: سومین پل هوایی عابر پیاده نیز در خیابان رشیدی جهان با ضلع جنوبی عارف قزوینی نیز نصب شده است تا شهروندان راحت‌تر از جنوب به شمال و یا به عکس این خط رفت و آمد کنند.

وی افزود: با برداشتن کامل خط و زیر زمینی شدن ریل تا 24 ماه آینده تمام زیر گذرهای منتهی به این خط هم سطح شده و خیابان‌هایی مانند "قدرت‌پاکی" نیز مستقیم به مسیر خود ادامه می‌دهند.

ملا صالحی در پایان گفت: شهرداری منطقه به دنبال این است تا تمام مسایل ترافیکی پیرامون اجرای این پروژه از قبیل بازگشایی تقاطع ابوذر – قلعه مرغی را در راس کار قرار دهد.

کد خبر 66428

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز