در استقبال از بهار، پویش« کوچه تکانی» با محور مشارکت شهروندان در نگهداشت و زیباسازی محله‌های منطقه ۳ آغاز شد.

استقبال از بهار

همشهری آنلاین- فاطمه عسگری نیا: محله زرگنده، خیابان عمرانی، با همان بافت قدیمی و کوچه‌های تنگ و باریک با پله‌های بلند و کوتاهش دیروز میزبان پرسنل شهرداری منطقه ۳ بود تا با اجرای پویش کوچه‌تکانی صدای پای بهار را به گوش اهالی محله برسانند.

از شهردار منطقه گرفته تا معاونین شهردار و کارگران حوزه خدمات شهری همه و همه آمده بودند. اهالی محله هم با روی خوش از خدمتگزاران خود استقبال کردند و در مسیر این پویش با نظافت کوچه‌ها گاه همراه و همدل مسئولان شهری شدند.

شهردار منطقه ۳ در حاشیه اجرای این پویش در گفتگو با خبرنگار همشهری محله گفت: «کوچه‌تکانی» اصطلاحی است که در سطح مدیریتی ارشد شهرداری تهران به منظور اجرای برنامه های طرح استقبال از بهار نامگذاری شده است. در این راستا، یک خیابان اصلی با فرعی هایش انتخاب شده و مشکلات زیرساختی آن اعم از خدمات شهری، عمرانی و ترافیکی اصلاح می شود.»

استقبال از بهار با کوچه‌تکانی در زرگنده

«حمید جوانی» با بیان این که محله حسن آباد زرگنده بصورت پایلوت در این طرح قرار گرفته و پس از شناسایی مشکلات و نیازمندی‌های ساکنین نسبت به رفع این مشکلات تا آخر اسفند ماه ۱۴۰۰ اقدام خواهد شد افزود: «این طرح در خیابان‌های پاسداران و دولت تا پایان سال انجام می‌شود و در ده ونک با آغاز فصل بهار یک حرکت جهادی همانند محله زرگنده  آغاز می‌شود.»

او در ادامه با اشاره به اولویت‌های کاری مدیریت شهری منطقه ۳ در سال آینده گفت: «احیای بافت فرسوده شهری در سه محله دارای مشکل منطقه، رفع مشکلات ترافیکی منطقه‌ و تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه تمام از اولویت‌های کاری ما در سال جدید خواهد بود.»

شهردار منطقه ۳ با تاکید بر ضرورت مشارکت مردم در نگهداشت شهر گفت: «جلب مشارکت مردم در نگهداشت شهر از اولویت‌های مهم مدیریت شهری است که به جد در قالب طرح‌های جدیدی طی سال آینده دنبال می کنیم.»

کد خبر 664114

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha