مهدی طارمی یک بار دیگر مهارت عجیب خود در گرفتن پنالتی را به رخ کشید.

طارمی

به گزارش همشهری آنلاین از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ فوتبال پرتغال، پورتو در ورزشگاه دراگائو میزبان توندلا بود و با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی رسید. نیمه‌ی اول با درخشش ستاره‌ی ایرانی پورتو دنبال شد؛ چرا که بعد از خلق چند موقعیت گلزنی و ناکامی در باز کردن دروازه، مهدی طارمی با تیزهوشی عجیبش موفق شد از خط دفاعی توندلا پنالتی بگیرد و در دقیقه ۴۵ طارمی خودش پشت ضربه ایستاد و با گلزنی، شاگردان کونسیسائو را برنده به رختکن فرستاد.

در نیمه دوم بعد از ۱۰ نفره شدن تیم توندلا در دقیقه ۶۷، راه برای گلزنی بیشتر بازیکنان پورتو هموار شد و در دقیقه ۷۳، گالنو روی پاس اوتایو گل دوم را به سود پورتو به ثمر رساند و سه دقیقه بود، روی فرار عالی مهدی طارمی و سیو ناقص دروازه‌بان توندلا، فابیان ویرا سومین گل را مقابل دروازه‌ی خالی حریف به سود پورتو رقم زد تا مهدی طارمی به جز گلزنی، پایه‌گذار گل سوم تیمش هم باشد.

در دقیقه ۷۹، فرانسیسکو کونسیسائو که در ابتدای نیمه‌ی دوم به ترکیب آبی و سفیدپوشان اضافه شده بود برای تیمش گل زد تا پورتورقیب خود را ۴ تایی کند.

پورتو با این پیروزی ۷۰ امتیازی شد و به صدرنشینی خود ادامه داد.

کد خبر 663932

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 10
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سینا IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    29 1
    عالی
  • هاشم توفان IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    24 2
    گل عااااااالی است دمت گرم
  • عبدالحکیم عظیمی IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    22 3
    خیلی عالی بود. مهدی طارمی الان فوتبالش فراتراز آسیا هست و ان شاءالله امیدواریم بتونه بره تاتنهام یا سیتی یا یونایتد یا اتلتیکو مادرید. فقط به نظرم بایرن مونیخ بازیکنان ایرانی را خراب کرده و دیدیم که فیلیکس ماگات چطور علی کریمی رو خراب کرد چون بهش گفته بود اینجا جای تکنیک نیست وفقط پاسکاری کن و اصلا دریبل نزن.کلا کریمی بعد از بایرن مونیخ کلا اون تکنیک های مارادونایی خودش رو یادش رفته بود.
  • امی IR ۰۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    22 4
    ایول به طارمیدعزیز ایرانی با افتخار.. که نام ایران زمین رو دوباره جهانی ومعروف کردی.. خدا نگهدارت قهرمان ..خدا پشت وپناه ایرانیان و وطن عزیزمان پرچم ایران بالا سرافراز باشی وطنم پاره تنم ..الله اکبر الحمدلله یارحمن یا رحیم ..سبحان الله ..ماشاءالله یارب
  • IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    23 2
    افتخاره ایرانی
  • محمد IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    18 16
    خداییش باید بازیگر میشدی پسر دوست داتنی پرسپولیسی