رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: رزمندگان سپاه با یک حمله دقیق مرکز جاسوسی رژیم صهیونیستی را منهدم کردند.

احمد رضا پورخاقان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح، همزمان با ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا، پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام در سازمان قضایی نیروهای مسلح تشییع شد.

این مراسم که با حضور الفت، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه و جمعی از رزمندگان، ایثارگران و خانواده شهدای دستگاه‌های تابعه قوه قضاییه برگزار شد، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان اینکه افتخار قوه قضاییه است که بیش از ۳۰۰ شهید در راه انقلاب تقدیم کرده، اظهار کرد: آیت الله قدوسی به جرم اسلام خواهی و انقلابی بودن و عدالت طلبی به شهادت رسید و افتخار دستگاه قضایی است که سید شهدای هفتم تیر، شهید آیت الله دکتر بهشتی رئیس دستگاه قضایی بود.

حجت الاسلام و المسلمین احمد رضا پورخاقان افزود: سازمان قضایی نیروهای مسلح نیز از این افتخار بی بهره نبوده و ۲۰ شهید تقدیم انقلاب کرده و ۵۲ جانباز و یک آزاده و ۲۵۳ ایثارگر و ۳۳ فرزند شهید دارد.

وی با بیان اینکه مسئولیت ما برای حفظ انقلاب در برابر خون شهدا بسیار سنگین است، گفت: همه در هر جایگاه که هستیم باید بدانیم که مقام و پست و این جایگاه به واسطه خون شهدا بدست آمده و باید مراقب باشیم از راه و هدف ایشان منحرف نشویم.

وی خاطر نشان ساخت تمامی شهدا در وصیت نامه‌ی خود بر پشتیبانی از، ولی فقیه تأکید کرده اند، زیرا که به گفته شهید سلیمانی، ولی فقیه عمود خیمه اسلام است و اگر عمود خیمه بیافتد کل نظام جمهوری اسلامی لطمه می‌بیند.

پورخاقان در ادامه با بیان اینکه شهدا شفیعان ما در روز قیامت هستند و "عند ربهم یرزقون" اند، گفت: در تمام سختی‌های انقلاب این شهدا بودند که به فریاد ما رسیدند و موجب عزت و بالندگی ما شدند.

وی با اشاره به شهید گمنامی که امروز در این مجموعه تشییع شد گفت: این شهید که حدود ۳۰ سال پیش در کنار دجله به شهادت رسید برای عزت و سربلندی جامعه اسلامی ما در لبیک به ندای رهبر و امام خود به میدان مبارزه با دشمن رفت و خون پاک خود را تقدیم اسلام و انقلاب کرد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که شهید سلیمانی برای دشمنان خطرنا ک‌تر از سردار سلیمانی است، خاطرنشان ساخت: قطره قطره‌ی خون شهید در رگ‌های انسان‌های مستعد جریان پیدا می‌کند و عجین می‌شود و سلیمانی‌ها تکثیر می‌شوند و امروز دشمن از نام شهید سلیمانی به مراتب بیشتر از وجود سردار سلیمانی می‌ترسد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح تأکید کرد: شهید در تارک عالم می‌درخشد و چون در محضر خدا است زنده است و اگر ندای آزادی طلبی و آزادی خواهی امام حسین (ع) در طول زمان‌ها خاموش شد، ندای شهدا هم خاموش می‌شود.

در ابتدای این مراسم نیز سید محمود حسینی اصل، مدیر امور ایثارگران، معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه گفت: امور ایثارگران قوه قضاییه در دوره جدید فعالیت‌های خود و با توصیه و تأکیدات ریاست قوه قضاییه، یکی از اصلی‌ترین وظایف خود را در حوزه تبلیغ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بنا نهاده و این موضوع با همت همه دستگاه‌های مجموعه قضایی پیش می‌رود.

وی گفت: امروز زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا از جلوه‌های بارز بسط و توسعه این فرهنگ فاخر است، بازگویی نقش راهبردی فرهنگ ایثار و شهادت و تأثیرات آن بر اقتدار ملی و صیانت از انقلاب اسلامی که از ایثار و پای مردی زنان و مردان این سرزمین شکل گرفته از اصلی‌ترین وظایف فعالان و خادمان عرصه ایثار و شهادت است.

در پایان این مراسم پیکر پاک شهید گمنام ۱۸ ساله که در عملیات بدر و در شرق دجله به شهادت رسیده بود تشییع شد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی و شهادت دو تن از پاسداران رشید مدافعان حرم، گفت: جمهوری اسلامی ایران با کمال صلابت و با عزتی که با تکیه برخون همین شهدا کسب کرده و در سایه سار فرماندهی داهیانه مقام معظم رهبری به صهیونیست‌ها اعلام کرد که ما انتقام سخت می‌گیریم و سحرگاه امروز شنیدیم که رزمندگان سپاه اسلام با یک حمله دقیق و حساب شده و با موشک‌های نقطه زن، مرکز جاسوسی فوق سری اسرائیل در اربیل را منهدم کردند.

کد خبر 663890

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha