همشهری آنلاین: هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر با پیروزی پر گل استقلال و شگفتی‌سازی پیام خراسان آغاز شد.

هفته یازدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور عصر سه شنبه (30 مهر) با دیدار تیم‌های پاس همدان و استقلال تهران در ورزشگاه قدس همدان آغاز شد.

در این دیدار استقلال تهران در دقیقه 29 توسط علیزاده به گل نخست دست یافت. در نیمه دوم این بازیکنان پاس بودند که در دقیقه 48 توسط محمد غلامی به گل تساوی رسیدند. این نتیجه تا دقیقه 72 ادامه داشت. در این دقیقه مجتبی جباری گل دوم آبی‌پوشان پایتخت را به ثمر رساند. جباری یک دقیقه بعد گل دوم خود و سومین گل تیم‌اش را به ثمر رساند. در ادامه مسابقه و در دقایقی پایانی آرش برهانی بازیکن تعویضی استقلال گل چهارم تیم‌اش را به ثمر رساند. در ادامه مسابقه و در خلال پنج دقیقه وقت تلف شده این بازی، حنیف عمران زاده  گل دوم پاس همدان را به ثمر رساند.

استقلال با این پیروزی 18 امتیازی شد و با یک پله صعود به رده چهارم جدول رده بندی صعود کرد. این نخستین پیروزی خارج از خانه این فصل استقلال بود. این تیم در سه دیدار قبلی که در خارج از خانه برگزار کرده بود ان شکست خورده بود.

پیام 10 نفره ابومسلم را شکست داد
ادامه رقابت‌های هفته یازدهم با پیروزی ذوب آهن، برتری پیام خراسان در دربی مشهد و توقف تیم فوتبال راه آهن برابر صباباتری همراه بود. در یکی از این دیدارها تیم فوتبال ذوب آهن برابر میزبان خود مقاومت سپاسی پیروز شد تا با 24 امتیاز به صدرجدول رده بندی این مسابقات صعود کند.
ایگور کاسترو دقیقه 47 و محمدرضا خلعت بری دقیقه 85 گل‌های تیم فوتبال ذوب آهن را به ثمر رساندند.

در دیگر دیدار حساس امروز که نخستین دربی شهر مشهد در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر بود، تیم فوتبال پیام با تک گل اشپیتی آرفی که در دقیقه 85 از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، از سد همشهری خود ابومسلم گذشت تا بطور کامل از قعر جدول رده بندی لیگ برتر فرار کند.

شاگردان خداداد عزیزی در حالی در این دیدار حساس و مهم به پیروزی دست یافتند که از دقیقه 10 به علت اخراج سنگچولی دروازه بان خود با 10 بازیکن به بازی ادامه می‌دادند.

در سومین مسابقه برگزار شده امروز هم تیم‌های فوتبال راه آهن شهرری و صبای قم در ورزشگاه اکباتان تهران به تساوی یک بر یک دست یافتند. در این دیدار احمد تقوی دقیقه 7برای راه آهن و غلامرضا رضایی دقیقه 38 برای مقاومت سپاسی گلزنی کردند.

کد خبر 66381

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز