عضو شورای شهر تهران پیشنهاد داد تا بودجه جهاد تبیین در شهرداری تهران حذف و اعتبار آن به مناطق جنوبی تهران اختصاص داده شود.

ناصر امانی

به گزارش همشهری آنلاین، ناصر امانی صبح امروز- یکشنبه ۲۲ اسفند- در تذکر پیش از دستور خود ضمن محکوم کردن اقدام دولت عربستان سعودی مبنی بر گردن زدن ۸۱ نفر در یک روز گفت: برخی رسانه‌ها اعلام کردند که ۴۱ نفر از این افراد از شیعیان عربستانی بودند که این نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت را محکوم می‌کنیم.

او با اشاره به انتقاد مقام معظم رهبری از اختصاص ردیف بودجه به جهاد تبیین در بودجه دولت اظهار کرد: ما نیز در مدیریت شهری در بودجه سال ۱۴۰۱، دو ردیف مصوب در این خصوص داریم که یک ردیف با عنوان تبیین گفتمان انقلاب با بودجه پنج میلیارد تومان و دیگری تحت عنوان حمایت از چهره‌ها و موثرین جبهه انقلاب با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان به تصویب رسید که پیشنهاد می‌شود این دو ردیف حذف و اعتبار آن به احداث پروژه‌های کوچک مقیاس محلی در مناطق جنوبی تهران اختصاص داده شود.

عضو شورای شهر تهران در تذکر دیگری گفت: ملاحظه کردید که رسانه ملی در بخش‌های مختلف خبری از شفافیت شهرداری‌های کوچک به دلیل انتشار فیش حقوقی شهرداران‌شان قدردانی کرد و از مابقی شهرداران نیز خواست که فیش حقوقی خود را منتشر کنند. این در حالی است که شورای شهر تهران مصوبه‌ای دارد که براساس آن باید مزایده‌ها، مناقصه، سفرهای خارجی، فیش حقوقی و غیره در شهرداری منتشر شود و بارها رئیس کمیته شفافیت شورا در مورد عدم بروزرسانی سامانه شفافیت تذکر داد، اما متاسفانه همچنان سامانه بروزرسانی نشده است لذا در تذکری به شهردار تهران می‌خواهم که نسبت به بارگذاری اطلاعات بر روی سامانه اقدام شود.

امانی با بیان این‌که بالاخره کمیته منابع انسانی شورای شهر به آمار و لیست نیروهایی که در دوره پنجم مدیریت شهری دست پیدا کرد، اظهار کرد: آنها مدعی بودند که نیرویی جذب نکردند اما عدد قابل توجهی جذب شده‌اند.باید یک سوزن به خود بزنیم و بعد یک جوالدوز به دیگران. این آمار را فعلا منتشر نمی‌کنیم تا شهرداری لیست نیروهای خود را که در این دوره به شهرداری وارد شده است را در سامانه شفافیت بارگذاری کند.

منبع: خبرگزاری فارس

کد خبر 663741

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha