در روزهایی که ایالات متحده و غرب، به مقابله با روسیه برخاسته‌اند، اما گمان نمی‌رود که دنیا آتش‌افروزی‌های آمریکا را به این سادگی‌ا بتواند به دست فراموشی بسپارد.

جنگ

به گزارش همشهری آنلاین، سفارت چین در روسیه با انتشار پستی در صفحه خود در توییتر نوشت: «بین سال‌های ۱۹۴۵ تا ۲۰۰۱ میلادی، در مجموع ۲۴۸ درگیری نظامی در ۱۵۳ منطقه جهان رخ داده که ۲۰۱ مورد آن توسط آمریکا تحریک شده است؛  یعنی ۸۱ درصد از کل.»

چند درصد از جنگ‌های دهه‌های اخیر را آمریکایی را به راه انداخته‌اند؟

کد خبر 663436

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار روسیه‌ و قفقاز

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • امیر GB ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    11 3
    آنها چند کشور مستقل را که هرگز در برابرشان زانو نمیزنند محور شیطنت نامیده اند در حالیکه رهبر کبیر انقلاب ۴۳ سال پیش آنها را شیطان بزرگ نامید. و تاریخ نشان میدهد و ثابت میکند شیطان بزرگ هستند و این حقیقت برای آنها که کمی بیشتر علاقه به دانستن نرخ نان و خودرو دارند پوشیده نیست.
  • علی IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    1 0
    این سایت اشتباه کرده تمام شرارتها از امریکاست تمام درگیریهای جهان از امریکاست چون فتنه گرست منتها همیشه همه تقصیرهارو بگردن این واون میندازه. چون بوق شیپور (رسانه ها )همگی در اختیاراوست ویکسری کشورها اجیر شده اویند وبا این کارها تمامی سلاحهای تولیدی خودرا راحت بفروش میرساند وسود کلان میبرد وفقط در دنیا شرارت میکند. که الته دوامی نخواهد داشت وفرو خواهد ریخت . این خط این نشان