مراسم تکریم و معارفه بخشدار کن با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان تهران در صحن متبرکه آستان امامزاده داود (ع) برگزار شد.

کن سولقان

همشهری آنلاین- ثریا روزبهانی:در این مراسم که با حضور «قاسم محمد طهرانی» معاون استاندار و فرماندار شهرستان تهران، «احسان شریفی» شهردار منطقه ۵ و مدیران شهرداری، اعضاهای شورای اسلامی روستاهای بخش و دهیاران، مدیران اداراه‌های تابع، دستگاه‌های خدمت‌رسان و مسئولان اداره اوقاف برگزار شد، از زحمات «احمد صابری» بخشدار تقدیر و «محمد تاجیک» به عنوان بخشدار جدید معارفه شد.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان تهران در این مراسم با اشاره به این که مسئولیت امانت است، افزود : «برای امنیت کشور ، شهدای زیادی تقدیم انقلاب و نظام شده است و این یک حقیقت است که تمام مسئولان نظام در هر مرتبه  وجایگاهی مدیون شهداء، ایثارگران و صبر و استقامت پدران و مادران شهداء هستند.

برهمین اساس بخشدار باید برای خدمتگذاری به اهالی به‌ویژه روستائیان عزیز شب‌ و روز نشناسد و هر لحظه و هر وقت آماده خدمت به مردم باشد‏، چراکه یک جوان مومن و انقلابی هیچ‌وقت خستگی را نمی‌شناسد و همیشه در هر پست و مقامی ادامه‌دهنده راه شهدا است.

در واقع مدیریت را نه غنیمت و طعمه، بلکه فرصتی برای خدمت به مردم در نظر بگیریم. » در این مراسم فرماندار تهران از زحمات و خدمات «احمد صابری» بخشدار سابق در مدت فعالیتش در سه سال گذشته تشکر و برای «تاجیک» بخشدار جدید آرزوی موفقیت کرد.


اکنون بخش کن بیش از ۸۳۰ کیلومترمربع وسعت و حدود ۱۲هزار نفر جمعیت دارد. روستاهای واریش و وردیج در بخش غربی با جمعیتی حدود هزار نفر و ۱۱روستای دیگر از جمله سولقان با جمعیت ۵۰۰نفر، کشار علیا و سفلا با هزار و ۵۰۰ نفر، سنگانات حدود ۴ هزار نفر، رندان۷۰۰ نفر، طالون ۳۰۰ نفر، کیگا ۸۰۰ نفر و امامزاداه داود (ع) ۳۰ نفر روستاهای این بخش را شامل می‌شود.

کد خبر 663430

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha