گروه ورزشی: رضا سیم‌خواه، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در المپیک پکن، به کمیته فنی مسابقات قهرمانی کشور دعوت شد اما به شیراز نرفت تا شایعات مختلفی مطرح شود.

گفته می‌شود سیم‌خواه در واکنش به مذاکره فدراسیون با محمد بنا برای هدایت تیم‌ملی کشتی فرنگی به این سفر نرفته است: «این شایعات را تکذیب می‌کنم.

18، 19 ماه زندگی من خانه کشتی شده بود و کارهای عقب‌افتاده زیادی داشتم. لازم بود تا در شیراز باشم اما مشکلات و کارهای شخصی اجازه نداد تا به این مسابقات بروم. البته فکر نمی‌کنم نبود من هم لطمه‌ای به کار بزند. به هر حال سهمیه‌ها مشخص هستند و مراحل مختلفی برای انتخاب تیم‌ملی وجود دارد.»

وی در پاسخ به شایعاتی مبنی بر دلخوری از مذاکره فدراسیون با محمد بنا گفت: «این حرف‌ها نیست و من حرفه‌ای به موضوع نگاه می‌کنم. قراردادی با فدراسیون تا پایان المپیک داشتم و حالا نیز به عنوان عضو کمیته فنی به مسابقات دعوت شدم نه به عنوان سرمربی تیم‌ملی. اختیار فدراسیون نیز دست من نیست و این حق فدراسیون است که با محمد بنا یا هر کس دیگری مذاکره کرده و یا خیرآبادی و اسماعیل‌نژاد را به کمیته فنی دعوت کند.»

سرمربی تیم‌ملی کشتی فرنگی در المپیک، در مورد ادامه همکاری خود با فدراسیون کشتی گفت: «به صورت رسمی صحبتی نشده است و برنامه‌ای ندارم اما در چین حرف‌هایی زده شد و یزدانی‌خرم گفت که استعفا نده و به خاطر حمایتش پس از المپیک نیز از او تشکر می‌کنم. کمتر افرادی پیدا می‌شوند که چنین روراست باشند و حمایت کنند.» سیم‌خواه در پایان گفت: «به خاطر کشتی تا به حال به کسی توهین نکرده‌ام و انتظارم از برخی افراد نیز این است که چنین برخوردی داشته باشند.»

از سوی دیگر دبیر فدراسیون کشتی در رابطه با وضعیت سرمربیان تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان می‌گوید: «هنوز تصمیمی در این رابطه گرفته نشده است و وضعیت سرمربیان تیم‌ملی مشخص نیست. البته در رده‌های جوانان و نوجوانان کارها مشخص شده و در رده‌های پایه و پشتوانه‌سازی توجه زیادی خواهیم کرد.»

ربطی همچنین در مورد وضعیت لیگ برتر کشتی گفت: «رایزنی‌های کمیته لیگ در این رابطه ادامه دارد و سعی ما بر این است تا در زمان مقرر لیگ آغاز شود و به پایان برسد چرا‌که در صورت عقب افتادن به مشکل می‌خوریم.»

کد خبر 66318

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز