دروازه بان ملی پوش ایران به صورت قرضی در بواویشتا حضور دارد و پرسپولیس برای بازگرداندن او باید با آنتورپ پای میز مذاکره بنشیند.

بیرانوند

به گزارش همشهری آنلاین آمار گل‌های خورده پرسپولیس در این فصل بیانگر یکی از ضعف‌های بزرگ تیم یحیی گل‌محمدی است. به جز ضعف خط دفاعی سرخ‌ها عملکرد حامد لک خصوصا در هفته های اخیر باعث شده تا سرخ‌ها حالا قهرمانی ششم را دور از دسترس ببینند. ماجرایی که باعث شده تا طی روزهای اخیر خبر بازگشت علیرضا بیرانوند به فوتبال ایران و پرسپولیس دوباره مطرح شود. خصوصا توییتی که دیشب گلر ملی پوش ایران انجام داده حسابی به این احتمال دامن زده است.

دیروز یکی از رسانه‌ها خبر داده بود که بیرانوند فصل بعد هم قطعا در فوتبال اروپا خواهد بود اما گلر ملی پوش ایران با توییتی که در این خصوص کرده برای بازگشت به ایران و حضور دوباره در پرسپولیس چراغ سبز نشان داده است. 

دروازه بان ملی پوش ایران به صورت قرضی در بواویشتا حضور دارد و پرسپولیس برای بازگرداندن او باید با آنتورپ پای میز مذاکره بنشیند. انتقالی که اگر چه سخت به نظر می‌رسد اما نیاز فوری سرخ‌ها باعث می‌شود تا این خرید گران‌قیمت را انجام شود. بیرانوند دو فصل قبل راهی فوتبال بلژیک شد اما در آنتورپ موفق نشد تا جایگاه ثابتی به دست بیاورد. موضوعی که در نهایت باعث شد او به فوتبال پرتغال و بواویشتا برود اما شرایط در این تیم هم برای او سخت شد تا او حالا جایگاهش در تیم ملی را از دست رفته ببیند. انگیزه حضور در جام جهانی به عنوان گلر فیکس تیم ملی ایران باعث می‌شود تا بیرو برای اثبات خودش به بازگشت به پرسپولیس به عنوان یک گزینه جدی فکر کند.

عکس | انتقال بزرگ در انتظار سرخ‌ها | بیرانوند بازگشت احتمالی به پرسپولیس را تایید کرد

کد خبر 662840

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha