خودروهای پرایدی که با سرعت بیش از ۱۴۰ کیلومتر در ساعت حرکت کنند تا پایان تعطیلات نوروز توقیف می‌شوند.

توقیف خودرو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، فرمانده پلیس راه استان گفت از آنجایی که تلفات ناشی از تصادف خودروهای پراید بالا است اگر سرعت این خودرو در جاده ها بیشتر از ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت باشد خودرو تا پایان تعطیلات توقیف خواهد شد.

سرهنگ رضایی در نشستی خبری با هدف تشریح طرح نوروزی پلیس گفت : شعار طرح ترافیکی سال ۱۴۰۱ «قانونمداری، پرهیز از خطر، آرامش در سفر» با هدف مدیریت ترافیک و کاهش تصادفات و تلفات است که از ۲۵ اسفند تا ۱۴ فروردین اجرا خواهد شد.


وی‌گفت پیش بینی شده امسال سفرهای نوروزی به استان تا ۵۰ درصد افزایش یابد و افزود با هدف کاهش سوانح، جلوگیری از تردد ناوگان فرسوده حمل و نقل،جلوگیری از تردد جاده ای کسانیکه کمتر از یکسال است گواهینامه دریافت کرده اند، جلوگیری از تردد شبانه محموله های خطرناک، تعطیلی پروژه های عمرانی در ایام تعطیلات و کاهش ۱۰ کیلومتر بر ساعت سرعت اتوبوس ها نسبت به سایر ایام انجام خواهد شد.


سرهنگ رضایی افزود سرعت و سبقت غیر مجاز، استفاده از شانه خاکی و حرکات مارپیچ خط قرمز های پلیس است و افزود نظارت بر بستن کمربند ایمنی از سوی همه سرنشینان از جمله مواردی است که در جاده ها تحت کنترل خواهد بود.

کد خبر 662422

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر GB ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    9 0
    این ماشین با سرعت ۸۰ کیلومتر در ساعت هم برای جان انسان ها خطرناکه.
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    7 0
    یعنی باسرعت 135 کیلومتر خطرناک نیست با این خودرو رانندگی کنیم 140تا خطرناکه
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    1 0
    این شد حرف؟سرعت مجاز در کشور در استانداردترین جاده ها 120 کیلومتر است.اصلا پراید از 140 کیلومتر بیشتر می رود؟واقعا برای مسئولین متاسفم.اینها مسئولین ما هستند؟
  • ناشناس IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    1 0
    خخخخخخخخ🤪🤪🤪🤪🤪