رسانه‌های اسرائیلی می‌گویند که رئیس‌جمهور روسیه در دیدارش با نفتالی بنت گفته که از محل اختفای ولودیمیر زلنسکی، همتای اوکراینی خود مطلع است اما نمی‌خواهد او را به قتل برساند.

زلنسكي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل ایسنا، رسانه‌های اسرائیلی ضمن افشای جزئیات بخشی از گفت‌وگوی اخیر بنت و پوتین اعلام کردند که رئیس جمهور روسیه محل اختفای رئیس جمهور اوکراین را می‌داند.

المیادین به نقل از رسانه‌های اسرائیلی نوشت: رئیس‌جمهور روسیه به نفتالی بنت گفته که وی می‌داند زلنسکی دقیقا کجا مخفی شده است، اما نمی‌خواهد او را بکشد.

نفتالی بنت دیروز شنبه برای دیدار با رئیس جمهور روسیه به مسکو رفت و امروز یکشنبه هم با وی تماس تلفنی برقرار کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت اخیر همچنین سه بار با ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین تماس گرفته است.

کد خبر 662245

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 8
  • IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    17 7
    این پوتینه دروغ تو ذاتش نیست !!!!!!!!
  • غلامحسین محمد نژاد IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    8 27
    خداییش من نمی فهمم اکراین و روسیه تقریبا یک فرهنگ دارن ؛ زبان یکی غفرهنگ یکی ؛ حتی قیافه ها خیلی شبیه هم و...حالا زلانسکی رییس جمهور نباشه پوتین باشه چه اتفاقی می افته . به نظرم بهتر هم می شه . متاسفانه ملت ها آسیب می بینند و دولتمردان خوش به حال شان می شود . آخر سر هم زلانکس با خانواده می ره کالیفرنیا صفا و مردم می مانند با عزیزانی که از دست دادند ؛ کارخانه ها و شهرهای مخروبه و ورشکسته وهزاران بدبختی که تا صد سال هم دیگر قاتبل بازگشت نیست . عراق به عنوان دومین کشور نفتی جهان با این همه درآمد باید برای چند روز آتش بازی صدام که شاخ گذاشتن تو جیبش گفتن بزن باید صد سال قسط بده ؛ اکراین از کجا می خواد بیاره بده ؟ خداییش نمی فهمم!
    • Y IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
      21 10
      عجیب نیست با این تفکرات عمیقت نمیفهمی ... الان عربستان و مصر هم زبون و قیافشون شبیه همه باید حمله کنن به هم؟ درمورد کشور خودت و تاجیکستان هم همینو میگی ؟
    • غلامحسین محمد نژاد IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
      9 8
      مگه اینا قبلا اتحاد جماهیر شوروی نبودند ؟ مگر اینا همه با هم زیر پرچم یک حکومت و رهبری نبودند ؟ کسی مشکل داشت ؟ نه تنها مشکل نداشتند بلکه خیلی هم بهتر بود . سرایدار مدرسه در ترکمنستان هم می توانست تعطیلات بره کنار دریای سیاه و از همون ویلا استفاده کنه که مدیر فلان کالخوز در دشت قبچاق استفاده می کرد . همه تحصیلات رایگان داشتند همه مسکن داشتند و خیلی مشکلات دیگر هم داشتند . الان چه شده است الیگارشی مثل تیموشنکومولتی میلیاردی است که از کشتی تفریحی تا ...دارد ولی اکثریت مردم برای نان شب گرفتار هستند. مسلما اکثریت مردم پول غذا ندارند باید زیر بمباران بمونند اما پولدارها هیچ فرقی براشون نمی کند چون در جایی مثل بهشت زندگی می کنند . حالا فهمیدی چرا من نمی فهمم !
  • علی IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    8 6
    موندن زلنسکی فایده ای نداره.باید زودتر بره
    • جواد نیک اختر IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
      11 1
      با شبام و اختزام به عقاید گوناگون علی آقا عزیزم در تاریخ عراق هم بخشی از ایران بوده آیا باید در حمله صدام کشور عزیزمون رو رها میکردیم آیا نظر شما اهانت به خون شهدا وجان بازان معزز د آزادگان دلاور نیست تشکر که همه با هم دوستیم با نظرات مختلف
  • اسد غفاری IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
    5 0
    همه این ترفند آمریکا است که کشورهای که قدرت دارند به نوعی درگیر مشکلات را ینحل بشوند ودراین میان چیزی که برایشان مهم نیست جان مردم است ودرهرجای جنگ است رد پای آمریکا دیده میشود ودراین میان هم همیشه به فکر منافع خودش است واین بار روسیه رابایک ترفند وارد بحران کرد