مدیر عامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران از افتتاح بزرگ‌ترین پروژه جنگل‌کاری تهران خبر داد و گفت: در همین راستا یک هزار و ۲۵۰ هکتار کمربند تهران سبز شد.

جنگل کاری

محمدعلی مختاری در گفتگو با همشهری آنلاین در این باره توضیح داد: « به مناسبت هفته درخت‌کاری، پروژه جنگل‌کاری ۱۲۵۰ هکتاری کمربند سبز در پیرامون شهر را به مناسبت ولادت حضرت امام حسین (ع) با عنوان روز درخت آفرینش معرفی و افتتاح خواهیم کرد. همچنین دوشنبه ۱۶ اسفند به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل (ع) به عنوان روز درخت ایثار معرفی شده و محدوده شمالی بوستان آزادگان در منطقه ۱۵ درختکاری و به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر عامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران ادامه داد: « در روز سه شنبه ۱۷ اسفند به مناسبت ولادت حضرت زین العابدین (ع) به عنوان روز درخت میثاق نام‌گذاری شده است و در باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س) در محدوده جنب باغ سبزی درخت‌کاری انجام می‌شود و همچنین چهارشنبه ۱۸ اسفند به عنوان روز درخت مقاومت نامگذاری شده و برنامه درخت‌کاری در حاشیه اتوبان شهید یاسینی واقع در منطقه ۱۳ و پنج شنبه ۱۹ اسفند به عنوان روز درخت خانواده معرفی شده و در شهربانوی منطقه ۲۱ واقع در خیابان تهرانسر با حضور بانوان درختکاری انجام می شود.»

کد خبر 662073
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha