مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم زهره فکور صبور بازیگر با سابقه سینما و تلویزیون صبح پنجشنبه ۱۲ اسفند ماه ۱۴۰۰ با حضور جمعی از بازیگران و هنرمندان سینما و تلویزیون در قطعه هنرمندان برگزار شد.

خاکسپاری زهره فکور صبور

 به گزارش همشهری آنلاین، زهره فکور صبور، بازیگری که نرسیده به ایستگاه ۴۴ سالگی، قطار زندگی‌اش متوقف شد، تنها ۲۰ روز دیگر تا سالروز تولدش فاصله داشت.

زهره فکور صبور  ۱۰ اسفند ماه  ۱۴۰۰ به دیار باقی شتافت. تصوایری ببینید از ناراحتی مهران مهام تهیه کننده سینما و تلویزیون در مراسم خاکسپاری زهره فکور صبور . 

مهران مهام زهره فکور صبور

مهران مهام زهره فکور صبور

مهران مهام زهره فکور صبور

مهران مهام زهره فکور صبور

کد خبر 661713

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 11
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • GB ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    27 0
    آدم تا زنده است یکی نمی پرسه دردت چیه؟ فقط توقع و ایراد و سرزنش و بی تفاوتی ولی وقتی یک دفعه زد و مرد میگن: آخ! آخ! بیچاره من دیدم تو خودش بود و غیر عادی و به هم ریخته بود! تا زنده ایم میتوانیم همدیگه رو درک کنیم محبت کنیم وقتی مردیم دیگه وقت نیکی تمام و وقت حسابه!
  • GB ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    12 3
    قدیما پیرمردی بود که فامیل بسیاری داشت اما هرگز به دلیل فقر از او احوال پرسی نمی کردند ولی برای دیدار با ثروتمندان هر چند بیگانه تا ثریا هم می رفتند بیچاره پیرمرد فقیر از این بی توجهی ها غمگین و دلشکسته بود ناگهان فکری کرد و به همسرش گفت: من باید به این فامیل مرده پرست درسی بدهم! من خود را به مردن میزنم و تو فریاد بکش! زن این کار را کرد و ظرف چند دقیقه تمامی فامیل از بزرگ و کوچک شیون کنان به خانه او آمدند تا میت ببرند! در این شلوغی و گیر و دار و جیغ و فریاد ناگهان پیرمرد از بستر مرگ بلند شده و با خشم و فریاد به دنبال تشیع کنندگان افتاد و شروع کرد به سرزنش آنها ! تشیع کنندگان با وحشت و جیغ و فریاد از زنده شدن مرده پا به فرار گذاشتند و این داستان سال ها بر سر زبان ها ماند!
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    21 7
    زهره عزیز ازخدابرات آرزوی بهترین درجات رودارم مهربون