معاون امورپارلمانی رئیس‌جمهور گفت: در مذاکرات وین ایران خطوط قرمزی دارد که از آن کوتاه نمی‌آید، اصرارهای فراوانی از سوی کشورهای غربی صورت گرفته است که پیش از توافق، مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا رخ دهد، اما این موضوع ضرورتی ندارد.

مذاكرات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سید محمد حسینی معاون امور پارلمانی رئیس‌جمهور در اصفهان گفت: در مذاکرات وین ایران خطوط قرمزی دارد که از آن کوتاه نمی‌آید، اصرارهای فراوانی از سوی کشورهای غربی صورت گرفته است که پیش از توافق، مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا رخ دهد، اما این موضوع ضرورتی ندارد.

کد خبر 661711

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • GB ۰۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    9 0
    خط های قرمز را سفید کنید..
  • IR ۰۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    4 1
    یک عمر ما با تحریمهای آمریکا داریم دست وپنجه نرم میکنیم خداکنه یک مدت هم کشورهای اروپاهی همین بلا ب سرشون بیاد تحریم بنزین وگاز مواد غذای بشوند تا کمی بفهمند کمتر ظلم کنند تا زه بغیر از کشت وکشتار که تو آسیا راه انداخت
  • اکبرمظفری IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    2 7
    با آمریکا گفتگو فایده ندارد زیرا که آمریکا خواسته های خود را به زور تحمیل می کند
    • سید رسول موسوی IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
      0 0
      فلان کارشناس میگه دلار نباید از 25تومان پایین بیاد حالا یا کارشناس آمریکایی یا خیلی دلار داره اما از تریبون دولت ایران حرف میزنه بقیه مسائل هم .....ما را دولت تحریم کرده نگاهی به قیمت خودرو لوازم خانگی و....تا مطلب روشن بشه
  • علی اصغر قاسم پور IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    5 0
    خطوط قرمز هم خوبه بر اساس منطق، فکر درست و عاقلانه و عادی و به هنجار رفتار کردن ها و آینده نگری و حفظ مصالح و منافع ملت و به سود آنها و کشور باشد، اروپا و یا هر کس دیگر که چنین موضوعی را مطرح می کند، حرف منطق می زند. این موضوع می تواند به نزدیک شدن دیدگاهها و رفع سوء تفاهمات و تنشها و چالشها کمک کند. بالأخره هر رابطه ی منطقی ای که به رفع این خصومتهای کهنه و زیانبار کمک کند به سود کشور است. تعصب و تابو کردن روش درستی نیست و به زیان تمام می شود. جو را باید به سوی تفاهم و صلح و گفت و گو پیش برد. ادامه ی این وضع به ضرر کشور تمام می شود.