ستاره سابق چلسی ادعای عجیبی را نسبت به خراب شدن پنالتی دروازه‌بان چلسی در دیدار فینال جام اتحادیه انگلیس مقابل لیورپول مطرح کرد.

چلسی

به گزارش همشهری‌آنلاین، دیدار یکشنبه شب فینال جام اتحادیه انگلیس بین تیم‌های چلسی و لیورپول در حالی با شکست شاگردان توخل تمام شد که «کپا آریزابالاگا» دروازه‌بان چلسی با خراب کردن پنالتی جام قهرمانی را به لیورپولی‌ها هدیه کرد.  

دو تیم در وقت‌های قانونی و اضافه به تساوی بدون گل رسیدند و تمامی بازیکنان موفق شدند ضربات پنالتی خودشان را تبدیل به گل کنند تا نوبت به دروازه‌بان‌ها برسد. در حالی که «کلهر» دروازه‌بان لیورپول توپش را وارد دروازه حریف کرد، کپا توپش را به بیرون زد تا جام قهرمانی به شاگردان یورگن کلوپ برسد. این اتفاق در حالی رخ داد که ادوارد مندی از ابتدای بازی در دروازه قرار داشت و توماس توخل در دقایق پایانی وقت‌های اضافه تصمیم گرفت که کپا را به جای او وارد زمین کند.  

اما فرانک لبوف، مدافع سابق چلسی در گفتگو با ESPN درخصوص پنالتی دروازه‌بان چلسی گفت: «من نمی‌خواهم با کپا بدرفتاری کنم اما شاید این کار کارما باشد. به یاد دارید که او چند سال قبل روی ضربات پنالتی حاضر به تعویض نشد و چلسی شکست خورد؟ شاید به همین دلیل کسی از آن بالا تصمیم گرفته او را تنبیه کند.»

این مدافع سابق آبی‌های لندن با انتقاد از تصمیم توخل برای بیرون کشیدن مندی افزود: «من فکر می‌کنم بیرون کشیدن ادواردو مندی که باعث شد تیمش به قهرمانی جام ملت‌های آفریقا برسد و ضربات را در پنالتی‌ها مهار کرده بود اقدامی غیرمنصفانه بود. هیچ چیز غیرمنصفانه نیست، در نهایت این تصمیمی است که کادر فنی گرفتند و بازیکنان هم باید آن را بپذیرند.»

گفتنی است که در دیدار سه فصل پیش فینال جام اتحادیه انگلیس بین تیم‌های چلسی و منچسترسیتی و در زمانیکه آبی‌های لندن تحت هدایت ساری بودند، کپا در آن بازی هم در ترکیب اصلی قرار داشت و بعد از گذشته ۱۱۸ دقیقه سرمربی ایتالیایی تصمیم گرفت تا این دروازه‌بان را بخاطر مصدومیت با «ویلی کابایروی» پنالتی‌گیر تعویض کند، اما کپا در اقدامی جنجالی به تصمیم سرمربی ایتالیایی به شدت اعتراض کرد و حاضر ترک زمین نشد و چلسی در آن دیدار هم مثل بازی با لیورپول در ضربات پنالتی مغلوب سیتی شد.

کد خبر 660892

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha