مرتضی شایسته،‌ تهیه‌کننده فیلم «صد سال به این سال‌ها»، گفت: هیات سه‌نفره‌ سازمان سینمایی این فیلم را دیده و احتمالا پروانه نمایش فیلم صادر می‌شود.

صد سال به این سال‌ها

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سینمادیلی، تا اینجا اگر نام هیات سه‌نفره سازمان سینمایی محمد خزاعی با جلوگیری از اکران فیلم‌های دارای پروانه نمایش مترادف شده، حالا ممکن است این هیات قفل یکی از طولانی‌ترین توقیف‌های سینمای ایران را باز کند.

مرتضی شایسته تهیه‌کننده «صد سال به این سال‌ها» در گفتگو با امیرعباس صباغ در برنامه «سینمامعیار» گفت: در مورد «صد سال به این سال‌ها» به آقای خزاعی نامه نوشتیم و هیات سه‌نفره فیلم را دیده و فکر می‌کنم پروانه‌اش را بگیرد، اما باید دید در چه زمانی می‌توانیم اکرانش کنیم.

«صد سال به این سال‌ها» به کارگردانی سامان مقدم و با بازی فاطمه‌ معتمدآریا، پرویز پرستویی، رضا کیانیان، نگار جواهریان، بهاره افشاری، علی شادمان، امیرحسین آرمان و علی قربان‌زاده، از سال ۸۶ تا امروز توقیف است و با اینکه پروانه نمایش دارد، اما اجازه اکران ندارد و تنها چند نمایش محدود در جشنواره فجر سال ۸۸ داشته و در تمام این سال‌ها هیچ کدام از مدیران سینمایی اقدام موثری برای رفع مشکل این فیلم نکردند.

کد خبر 660310

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha